خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

درمان تامین اجتماعی مازندران نمادیک مدیریت پایه دار و ریشه ایی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۹۶

برند سازمان تأمین‌اجتماعی، امنیت اجتماعی است و تلاش کردیم از حاشیه‌ها دور شویم و در مسیر صحیح حرکت و مطالبات به حق خود را از مراجع قانونی پیگیری کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تحول در درمان تامین اجتماعی مازندران نماد زحمات و حاصل یک مدیریت پایه دار و ریشه ایی است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید تقی نوربخش در جمع خبرنگاران در ساری با بیان اینکه در توزیع نیروی متخصص پزشکی در مازندران دچار مشکل هستیم گفت: طبق هماهنگی‌هایی که بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و دیگر سازمان‌های بیمه‌گر وجود دارد محدودیتی در جذب و به‌کارگیری پزشکان متخصص در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران وجود ندارد.

وی افزود: باهمه این مشکلات ونقیصه ها بخش درمان مازندران بعنوان یک مرکز پایلوت در سطح کشور طی چند سال گذشته علاوه برارائه خدمات به طرح توسعه توجهی خاص داشته است که حاصل این توجه ومدیریت ایجاد بخش جراحی قلب باز بعنوان تنها مرکز جراحی قلب باز در شمال کشور میباشد.

وی افزود: برند سازمان تأمین‌اجتماعی، امنیت اجتماعی است و تلاش کردیم از حاشیه‌ها دور شویم و در مسیر صحیح حرکت و مطالبات به حق خود را از مراجع قانونی پیگیری کنیم.

مدیریت درمان مازندران از مدیران نمونه در دوره اصلاحات و دولت اصولگرا است

نصراله دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران هم درجمع خبرنگاران گفت: مدیران بیمه ایی و درمان تامین اجتماعی در مازندران بدور از هرگونه رفتارهای سیاسی به صیانت و پاسداری از این صندوق بین النسلی میپردازند.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران یکی از مدیران پرتوان و قانونمند در سازمان میباشد تصریح کرد: دکترخورشیدی فردی است که علیرغم مشکلاتی که سازمان را در سالهای گذشته احاطه کرده بود بخوبی توانسته رضایت مندی بیمه شدگان را بدست اورد.

وی افزود: پیگیری مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران برای تجهیز وارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان قابل تقدیر و احترام است.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمریبگران مازندران خاطرنشان کرد: عضویت ۱۲۰ هزار بازنشسته در کانون های بازنشستگی و پاسخگویی به نیازهای درمانی کاری کمتر ازجهاد فی در راه خدا نیست و با توجه به حضور مدیریت درمان استان که از مدیران نمونه در دوره اصلاحات و دولت اصولگرا بوده است انتظاری بیش از ایشان نمی رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز