خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

سهام کارگران وارد بورس شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۹۵

شرکت‌های خدماتی که ۱۰۰ درصد سهام آنها متعلق تامین اجتماعی است امکان ذخیره‌سازی اطلاعات آنلاین و آفلاین در این شرکت‌ها وجود دارد و همه اطلاعات در آن درج می‌شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: سهام کارگران وارد بورس شده است و با توجه به تغییر مدیریتی و فضای جدید، سازمان اعتبار در بورس را در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، سید تقی نوربخش در مراسم افتتاح شعبه دو تامین اجتماعی آمل با اشاره به صدور کارت هوشمند درمان اظهار داشت: صدور این کارت دارای فرایند پیچیده‌ای است که مطالعه و برنامه‌ریزی برای دست یافتن به آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: سهام کارگران وارد بورس شده است و با توجه به تغییر مدیریتی و فضای جدید، سازمان اعتبار در بورس را در دستور کار قرار دارد.

نوربخش با بیان اینکه نسخه جدید درمان تصویب شده و در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: با بازنگری در هر مرکز درمانی سیاست سازمان که بیشترین توسعه را در بر دارد دنبال می‌شود.

وی گفت: شرکت‌های خدماتی که ۱۰۰ درصد سهام آنها متعلق تامین اجتماعی است امکان ذخیره‌سازی اطلاعات آنلاین و آفلاین در این شرکت‌ها وجود دارد و همه اطلاعات در آن درج می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه از بازرسی تحقیق و تفحص راضی نبودیم، ادامه داد: در رابطه با بیمه‌های خاص مانند صیادان و قالیبافان موظف به صیانت از حق کارگر هستیم و باید حمایت کنیم.

نوربخش، با تاکید بر اینکه عزم دولت در این است که وضعیت مطلوب‌تری از رفاه و درمان حاصل شود، گفت: باید با حفظ کرامت صیانت از حرفه پزشکی دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز