خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در چالوس:

سقف تعهدات سازمان نسبت به کارگران ساختمانی کاهش نیافته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۳۴

با آنکه ۳۰ درصد منابع تامین شد ولی تعهدمان کاهش نیافته است / علیرغم اینکه منابع این طرح تامین نشد و این قانون از مردادماه بلاتکلیف مانده، اما سقف تعهدات سازمان کاهش نیافته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور درباره بیمه کارگران ساختمانی گفت: علیرغم اینکه منابع این طرح تامین نشد و این قانون از مردادماه بلاتکلیف مانده، اما سقف تعهدات سازمان کاهش نیافته است.

به گزارش ایلنا از چالوس، محمدتقی نوربخش ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی چالوس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۸۰۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش این سازمان است، گفت: با آنکه ۳۰ درصد منابع تامین شد ولی تعهدمان کاهش نیافته است.

وی با ابراز امید وار که نمایندگان مجلس روی طرحی که قبلا شورای نگهبان آن را برگشت داده بود، بحثو تصویب خواهند کرد و این قانون از بلاتکلیفی خارجی می شود.

نوربخش درباره حق کسر بیمه از اضافه کار یادآور شد: این موضوع از دید قانون تامین اجتماعی کاملا مشخص است و اگر در لیستهای کار منظور شود مبنای تامین اجتماعی خواهد بود و اگر لحاظ نشود، کسر نمی شود.

نوربخش درباره بدهی تامین اجتماعی با بیان اینکه رقم هنوز مشخص نیست گفت: درصدد پرداخت این مطالبات هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز