خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائم شهر:

باید ریشه سیل در شهر خشکانده شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۲۲

تمرکز اصلی اعتبارات سال آینده به این امر اختصاص داشته و سعی میکنیم در مسئله سیل برخوردی کارشناسی و همه جانبه صورت گیرد تا در سالهای آتی مشکلی از این لحاظ احساس نشود.

سرپرست شهرداری قائم شهر گفت: هرنوع تمهیدی که به رفع حوادثاحتمالی در آینده به مردم این مناطق کمک کند در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی در گفتگویی با بیان اینکه باران شب گذشته خساراتی به شهر وارد نموده است اظهار داشت: باید ریشه سیل در این شهر خشکانده شده و مطمئناً تمهیداتی را برای این مناطق دیده خواهد شد.

وی افزود: هرنوع تمهیدی که به رفع حوادثاحتمالی در آینده به مردم این مناطق کمک کند در نظر خواهیم گرفت تا در مواقع اینچنینی، شاهد خسارات کمتری باشم.

حجازی، با بیان اینکه قائم شهر یکی از شهرهای پرباران استان می باشد تصریح کرد: این نعمت الهی علیرغم استفاده و مزایای زیادی که دارد اما اگر راهی برای کنترل هجمه ورود آب به کانالها و دهلیزهای شهری نشود خطرات احتمالی چشمگیر خواهد بود.

وی، یکی از روشهای کاهش خسارات وارده به شهر را ارتباط تنگاتنگ مدیریت بحران شهرستان با هواشناسی دانست و افزود: با این ارتباط قبل از وقوع باران آمادگی لازم جهت مواجهه با اینگونه حوادثایجاد خواهد شد.

حجازی گفت: به حول و قوه الهی و با رایزنیهائی که صورت گرفته قرار است در آینده نزدیک میزان خسارات وارده از این حیثرا کنترل و به حداقل برسانیم.

وی در پایان اشاره داشت: تمرکز اصلی اعتبارات سال آینده به این امر اختصاص داشته و سعی میکنیم در مسئله سیل برخوردی کارشناسی و همه جانبه صورت گیرد تا در سالهای آتی مشکلی از این لحاظ احساس نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز