خبرگزاری کار ایران

فرماندار نوشهر:

افزایش قیمت نان بمنظور کیفیت بخشی و ایجاد رقابت سالم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۷۱

صنعت نان نیاز به یک جراحی اساسی دارد تا شرایط رقابتی ایجاد کنیم و در این شرایط نان مورد نظر مردم باید با کیفیت مطلوب تولید شود.

فرماندار نوشهر با اشاره به افزایش قیمت نان گفت: در شرایط کنونی با توجه به گذشت عدم تغییر قیمت ۳۰ ماهه نان تنها راه افزایش کیفیت نان افزایش قیمت آن است و کیفیت و کمیت و قیمت منطقی از اهداف تصمیم جدید بشمار می رود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نوشهر، محمدعلی قمی اویلی در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان که در محل فرمانداری نوشهر تشکیل شد گفت: همه دستگاه های اجرایی و نظارتی همت نمایند تا مصوبات اخیر دولت و استانداری در خصوص افزایش قیمت نان که با هدف کیفیت بخشی نان و حفظ حقوق مردم است بدرستی اجرا شود.

فرماندار نوشهر با اشاره به افزایش قیمت بابت افزایش قیمت خرید گندم و افزایش هزینه های مختلف نانوایی ها گفت: در مدت ۳۰ ماه گذشته با وجود افزایش دستمزد کارگران، نرخ انرژی و حمل و نقل قیمت جدیدی برای آرد و نان تعیین نشده بود که این موضوع مشکلاتی را در زمینه کیفیت نان و ارائه واقعی آن بر اساس وزن اعلام شده بوجود آورد.

وی با بیان آنکه نان به عنوان قوت غالب مردم بوده و نیازمند کیفیت بخشی است خاطرنشان کرد: صنعت نان نیاز به یک جراحی اساسی دارد تا شرایط رقابتی ایجاد کنیم و در این شرایط نان مورد نظر مردم باید با کیفیت مطلوب تولید شود.

قمی اویلی اضافه کرد: در شرایط کنونی با توجه به گذشت عدم تغییر قیمت ۳۰ ماهه نان تنها راه افزایش کیفیت نان افزایش قیمت آن است و کیفیت و کمیت و قیمت منطقی از اهداف تصمیم جدید بشمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز