خبرگزاری کار ایران

یونسی تاکید کرد:

تقویت همه رشته های هنری در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۶۹

فعالیت های فرهنگی و هنری در مازندران می بایست شتاب بیشتری به خود گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: میزبانی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش به نام شهرستان بابل ثبت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره وارش، این جشنواره را فرصت مغتنمی برای فرهنگ مازندران دانست و افزود: مازندران در همه حوزه ها سرشار از مشاهیر و بزرگان است و تاریخ باشکوه و بافضیلتی دارد که باید به جهانیان معرفی گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی، اندیشه های و ایده های ناب هنری هنرمندان ما را شکوفا می کند و قطره ای از دریای هنر مردمان مازندران را معرفی خواهد نمود.

یونسی با بیان اینکه این تلاش ها باید شکوفاکننده ارزش های هنری باشد، اظهار داشت: تقویت همه رشته ها و حوزه های هنری باید در دستور کار دست اندرکاران فرهنگی استان باشد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و هنری در مازندران می بایست شتاب بیشتری به خود گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر مسوولان نباید خللی در برگزاری اینگونه جشنواره ها ایجاد نماید، اذعان داشت: میزبانی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش به نام بابل ثبت خواهد شد.

یونسی با بیان اینکه همه امورات مربوط به بازسازی سالن مجتمع سینمایی بابل و اطراف آن، تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای بیش از ۱۲۰ میهمان خارجی جشنواره بسته های فرهنگی متناسب با فرهنگ مردم مازندران درنظر گرفته خواهد شد، تاکید کرد: این جشنواره می بایست بازتاب گسترده رسانه ای در شبکه های ملی و برون مرزی صدا و سیما داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز