خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل؛

شورای اداری شهرستان آمل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۵۶

امروزه مسئولان بر هر پشت مسندی نشسته‌اند با رشادت‌های این بسیجیان جای گرفتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: مروزه مردم ما با وجود این مشکلات اقتصادی در کشور با صبوری دارند تحمل می‌کنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر به مردم از سوی مسئولان، فرمود: بروکراسی اداری در سازمان های آمل بیداد می‌کند و نیازمند سازمان‌دهی است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به مانند شهدای کربلا رشادت‌ها و ایستادگی کردند، اظهار داشت: امروزه مسئولان بر هر پشت مسندی نشسته‌اند با رشادت‌های این بسیجیان جای گرفتند.

وی، با تاکید براینکه هم‌اکنون این بسیجیان در عرصه‌های کارزار نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند، افزود: امروزه دشمنان اسلام روش خود را عوض کردند و جنگ سخت‌افزایی را به نرم‌افزایی مبدل کردند.

شفیع‌زاده با اعلام اینکه با توجه به این ابزارهای دشمنان هوشیاری بیشتری را می‌طلبد، گفت: در این امر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط مردم‌داری را پیشه کنند. مدیران و روسا ادارات و نهادها مردم را در پیج و خم اداری به امروز و فردا واگذار نکنند.

فرماندار وی‍ژه شهرستان آمل، با بیان اینکه با توجه به این جنگ نرم دشمن مردم را با این جنگ درگیر نکنیم، تصریح کرد: امروزه مردم ما با وجود این مشکلات اقتصادی در کشور با صبوری دارند تحمل می‌کنند. و مهم ترین هدف دشمن را امروزه بر سوی شیعه بیان کرد و گفت: تاکنون بسیاری از کشورهای همسایه به انقلاب پرداختند اما به مانند انقلاب نظام جمهوری اسلامی به نتیجه کاملی نرسیدند.

وی، با تاکید براینکه انقلاب ما به سه دلیل هدایت پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی، وجود بسیجیان و اعتقاد مردم به شیعه دوازده امامی شکل گرفت، افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی آسایش و آرامش خود را مدیون اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مردم به اهل بیت و ائمه اطهار است.

امام جمعه دابو و دشت‌سر آمل نیز با بیان اینکه یکی از عوامل مهم نظام جمهوری اسلامی براساس تفکر بسیجی، آرمان‌های بسیجی و ارزش‌های آن شکل گرفت، یادآور شد: تمام تفکرات ائمه اطهار توجه به مردم بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با تاکید براینکه آن رسالتی که به ما داده شد برای خدمت به مردم است، افزود: خوشبختانه با توجه به تلاش مسئولان امر همه دغدغه مدیران و روسا رسیدگی به مشکلات مردم است.

تقی‌زاده، فرهنگ بسیج را تواضع، فروتنی بیان کرد و گفت: این فرهنگ باعثپیروزی نظام جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان اسلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز