خبرگزاری کار ایران

رییس مخابرات شهرستان آمل درگفتگو با ایلنا:

اعتصاب کارکنان اداره مخابرات شهرستان آمل کذب است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۶۴

در چند روز اخیر شایعاتی در شهر به وجود آمده مبنی براعتصاب کارکنان مخابرات شهرستان آمل که این خبر صحیح نمی باشد وکارمندان مخابرات در حال فعالیت های روزانه خود میباشند.

رییس اداره مخابرات شهرستان آمل اعتصاب کارکنان اداره مخابرات شهرستان آمل را تکذیب کرد.

حمید رضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: در چند روز اخیر شایعاتی در شهر به وجود آمده مبنی براعتصاب کارکنان مخابرات شهرستان آمل که این خبر صحیح نمی باشد وکارمندان مخابرات در حال فعالیت های روزانه خود میباشند.

وی افزود: پیمانکاری که طرف قراردادش با شرکت مخابرات استان مازندران است شرکت همراه اول است و بخش خصوصی نیروی انسانی مراکزمخابراتی سراسراستان مازندران زیرنظر این شرکت قراردارند وطبق دستور قانون کار حقوقشان را از طریق این شرکت واریز میشود.

رییس اداره مخابرات شهرستان آمل تصریح کرد: نحوه پرداخت حقوق کارمندان بخش خصوصی اداره مخابرات شهرستان آمل شرکت مخابرات هیچگونه دخالتی نداردوفقط نظارت برپرداخت حقوقشان رابرعهده داردواگراین شرکت بخواهدازقانون کارعبورکندمخابرات واردعمل میشودوازحق کارگزاران دفاع میکند.

وی ادامه داد: از شرقی ترین تا غربی ترین شهر استان مازندران همه پرسنل مخابرات استان بصورت یکسان حقوق میگیرند.

حمید رضا سلطانی درخصوص شایعه که ایجاد شده، ابرازداشت: کارکنان اداره مخابرات شهرستان آمل دست از کارکردن برنداشتند و این بحثرا تکذیب میکنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز