خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

مقاومت مردم ایران در برابر مشکلاتی که دشمنان بوجود آوردند ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۸

روزی مذاکرات ۱ + ۵ به دنبال تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای ایران بود و مشکلات بسیاری را برای ملت ایران به ‌وجود آورد، اما مقاومت مردم ایران راهی جز انجام مذاکره و نگاه از موضع عزت به ایران برای غرب باقی نگذاشته است.

فرماندار قائم شهر گفت: مقاومت مردم ایران در برابر تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در افتتاح پایگاه مقاومت روستای قادیکلا، با بیان اینکه مقاومت مردم ایران در برابر تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند بسیار ارزشمند و ستودنی است اظهار داشت: همین امر موجب خنثی نمودن توطئه های دشمنان شده است.

وی، فلسفه پیروزی ملت را تحمل تمامی مشکلات و سختی‌ها دانست و افزود: روزی مذاکرات ۱ + ۵ به دنبال تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای ایران بود و مشکلات بسیاری را برای ملت ایران به ‌وجود آورد، اما مقاومت مردم ایران راهی جز انجام مذاکره و نگاه از موضع عزت به ایران برای غرب باقی نگذاشته است.

محمدی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «‌با تمدید مذاکرات هسته‌ای مخالفتی نداریم» بیان کرد: زمانی که مذاکرات هسته‌ای ۱ + ۵ خواهان تعطیلی فعالیت هسته‌ای ایران بودند رهبری انقلاب اصرار بر فعالیت هسته‌ای داشتند و امروز که مذاکرات ۱ + ۵ مقاومت ملت را دیده‌اند با فعالیت هسته‌ای ایران مشکلی ندارند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه دولت آقای روحانی با شعار راستگویی و خدمت صادقانه به مردم اکثریت آراء را به دست آورد، اظهار داشت: دولت با تمامی توان از حقوق حقه ملت بزرگ ایران دفاع خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای اثبات این ادعا در دیدارهای مردمی در مساجد شهر و روستای قائم شهر عهد بستیم هرگز به مردم وعده خلاف و دروغ ندهیم و هر چه در توان دستگاه اجرایی هست انجام دهیم و چنانچه امکان اجرا در همان زمان نباشد با برنامه ریزی و پیگیری تلاش می کنیم تا مشکل را برطرف نماییم.

محمدی، در پایان یادآور شد: مردم فلسطین و لبنان در برابر ظلم رژیم صهیونیست بی‌دفاع بودند اما با مقاومت و ایستادگی خود نشان دادند که می‌توانند با دستان خالی، نیز مقاومت کنند و پیروز شوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز