خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی قائمشهر:

عامل تبلیغ مواد مخدر در فضای مجازی، دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۹۰

با شواهد موجود، متهم به جرم خود اعتراف کرد و پرونده به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال گردید.

فرماندهی انتظامی قائم شهر گفت: عامل تبلیغ و تحریک جوانان به مواد مخدر در فضای مجازی، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد رضا قدمی در گفتگویی با بیان اینکه شخصی که با هویت " ه. ب " در شبکه اجتماعی اینستگرام و فیسبوک به تبلیغ در خصوص نوعی مواد مخدر به نام برگ جوانان را اغفال می کرد با پیگیری های بعمل آمده دستگیرشد اظهار داشت: این نوع از مواد مخدر مصرف کننده را از حالت عادی خارج می کند.

وی افزود: طبق گزارش ستاد اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی شهرستان در آبان ماه سال جاری، این فرد به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در شبکه های اجتماعی به تحریک جوانان برای استفاده از مواد مخدر می پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: طی بررسی به عمل آمده، مواد مخدری که این فرد به تبلیغ در شبکه های اجتماعی می پرداخت متاسفانه بتدریج به مغز مصرف کننده آسیب های جدی وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه این نوع از مواد مخدر مصرف کننده را از حالت عادی خارج می کند و توهم زاست تصریح کرد: مامورین پلیس فتا با اجرای دستور مقام قضایی به تحقیقات گسترده ای در رابطه با این پرونده انجام داده اند.

قدمی به پیگیری های پلیس فتا اشاره کرد و افزود: مامورین پلیس فتا با بررسی شبکه اجتماعی متهم و انجام تحقیقات علمی و بکارگیری منابع و مخبرین، توانستند آدرس کامل به همراه شماره موبایل متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

فرماندهی انتظامی قائم شهر، با بیان اینکه طبق تحقیقات اولیه پلیس فتا، متهم منکر تبلیغات در شبکه های اجتماعی شد خاطرنشان کرد: در نتیجه با شواهد موجود، متهم به جرم خود اعتراف کرد و پرونده به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز