خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شورای اسلامی کار، مازندران:

اگر قانون کار به نفع کارگران اصلاح نشود، دیگر اسمش اصلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۱۷

عده‌ای که قانون کار را با منافع خود در تضاد می‌دیدند، سعی کردند تا از به ثمر رسیدن قانون کار جلوگیری کرده و به طور مداوم مانع‌تراشی می‌کردند.

رئیس کانون شوراهای سلامی کار، کارخانجات مازندران گفت: عده‌ای که قانون کار را با منافع خود در تضاد می‌دیدند، سعی کردند تا از به ثمر رسیدن قانون کار جلوگیری کرده و به طور مداوم مانع‌تراشی می‌کردند.

به گزارش ایلنا در همایش سالروزقانون کار، میرعلی شیرافکن با بیان اینکه قانون کار در حقیقت هویت و شناسنامه کارگران است، افزود: بدون شک این قانون در ماهیت و محتوا کم‌نقص‌ترین محسوب شده اما در مرحله اجرا به‌درستی انجام نشد و همین امر در مواردی قانون حداقل‌ها را زیر سوال می‌برد و عده‌ای همین حداقل چتر حمایتی بر سر کارگران را مانع اشتغال و تولید اعلام می‌کنند و به همین بهانه سعی در تغییر قانون کار را دارند.

وی با بیان اینکه قانون کار، وحی منزل نیست و با اصلاح این قانون مشکلی نداریم، گفت: حرف ما این است که هرگونه اصلاح باید مبتنی بر نظر کارگران باشد و مسئله مهم سه جانبه‌گرایی در آن رعایت شده باشد و اگر قانون کار به نفع کارگران اصلاح نشود، دیگر اسمش اصلاح نیست بلکه تغییر و تخریب حقوق نیروی کار است.

شیرافکن تصریح کرد: اگر قرار است اصلاحاتی در قانون کار صورت بگیرد باید به‌گونه‌ای باشد که برخی اجحافات را تعدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز