خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران:

پذیرش ۴۰ مقاله از فرهنگیان مازندرانی در مجله پیوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۵۰

در سال های اخیر سطح مقالات در این نشریه تاثیرگذار، ارتقا یافته و نویسندگان برتر کشوری در آن قلم می زنند.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال در تمامی شماره های مجله پیوند، مقالاتی از استان مازندران منتشر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سعید ریاحی با بیان جایگاه ارزشمند ماهنامه آموزشی - تربیتی پیوند در ارتقای آگاهی مربیان و اولیا و همسویی خانه و مدرسه گفت: در سال های اخیر سطح مقالات در این نشریه تاثیرگذار، ارتقا یافته و نویسندگان برتر کشوری در آن قلم می زنند.

وی افزود: به منظور پررنگ تر کردن حضور نویسندگان فرهنگی استان در این ماهنامه، گروه انجمن اولیا و مربیان مازندران درخردادماه سال جاری، فراخوانی انجام گرفت که ۷۹ مقاله از سوی فرهنگیان عزیز به این انجمن رسیده است.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: پس از بررسی و داوری، ۱۱ مقاله به عنوان برتر با رتبه «عالی» و ۲۹ مورد به عنوان مقاله «خیلی خوب» پذیرش و به انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

وی در پایان با قدردانی از فرهنگیانی که مقالات خود را به این گروه ارسال نمودند، ابراز امیدواری کرد؛ امسال در تمامی شماره های مجله پیوند، مقالاتی از استان مازندران منتشر خواهد شد که این امر نشان دهنده قابلیت و توانایی نویسندگان فرهنگی مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز