خبرگزاری کار ایران

باغستانی در سی و پنجمین سمینار سالیانه حفظ نباتات کشور در بابلسر:

تهیه طرح ارتقاء سلامت محصولات کشاورزی از دغدغه های بخش حفظ نباتات است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۰۴

تجهیز آزمایشگاه قرنطینه از جمله مسائل مهم سازمان حفظ نباتات است که پیگیری تسهیلات کم بهره برای ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفی در این سازمان انجام می شود.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تهیه طرح ارتقاء سلامت محصولات کشاورزی از دغدغه های بخش حفظ نباتات است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دکتر باغستانی در سی و پنجمین سمینار سالیانه حفظ نباتات کشور که در مرکز آموزش سازمان بهزیستی کشور در بابلسر برگزار شد اظهار داشت: اکثر افرادی که در این همایش حضور دارند بالغ بر نیم قرن تجربه در بخش کشاورزی و گیاه پزشکی و حفظ نباتات دارند.

وی ادامه داد: اولین سمینار سازمان حفظ نباتات در سال ۴۷ برگزار شد که اکنون پس از توقف ۱۰ ساله در استانی که مهد کشاورزی است در حال برگزاری می باشد.

باغستانی ادامه داد: در نوزده دوره برگزاری این همایش وزیر جهاد کشاورزی حضور داشته که این امر نشان دهنده اهمیت بخش حفظ نباتات است.

وی بازنگری قانون حفظ نباتات، بازنگری مباحثسموم، تهیه و ساماندهی دستورالعمل ثبت پروانه بیولوژیک، تهیه طرح ارتقاء سلامت محصولات کشاورزی و تشکیل کمیته قرنطینه را از دغدغه های این بخش دانست.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور تخصیص به موقع یارانه ها به استان ها، پیگیری تامین نیروی انسانی و ابلاغ آن به استان ها، پیگیری صدور گواهی ثبت الکترونیک ترخیص کالاهای کشاورزی، تشکیل ستاد بحران برای مهار مگس زیتون و ملخ مراکشی و پیگیری ایجاد ردیف درآمد هزینه برای سازمان حفظ نباتات را از اقدامات انجام شده سازمان حفظ نباتات کشور دانست.

باغستانی اظهار داشت: تجهیز آزمایشگاه قرنطینه از جمله مسائل مهم سازمان حفظ نباتات است که پیگیری تسهیلات کم بهره برای ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفی در این سازمان انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز