خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه بهشهرخبرداد:

فعالیت بیش از ۱۱۰۰ حلقه صالحین در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۵۴

بسیج ریشه در مکتب اهل بیت(ع) و مکتب فاطمی، حسینی، زینبی و علوی دارد و هیچ تفکری بر این تفکر کارساز نیست و نمی تواند این تفکر را از پای درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نجفی با بیان اینکه یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۰۰ حلقه صالحین در شهرستان بهشهر فعال است تا در جهت بصیرت افزایی کار شود.

به گزارش ایلنا، علی نجفی عصر چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: حلقه صالحین یکی از برنامه های بصیرتی و معرفتی سپاه است که در سطح پایگاههای مختلف شهرستان نکا برگزار می شود.

وی با اشاره به تفکر بسیجی و تاثیر پذیری این تفکر در جامعه بیان داشت: بسیج ریشه در مکتب اهل بیت(ع) و مکتب فاطمی، حسینی، زینبی و علوی دارد و هیچ تفکری بر این تفکر کارساز نیست و نمی تواند این تفکر را از پای درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه تفکرناب و معجزه گر بسیج الهام گرفته از تفکرات امام راحل و با فرمان ایشان در راستای فرهنگ عاشورایی و درس آموزی از این مکتب است یادآور شد: بسیج با ولایت و اهل بیت(ع) آمیخته است و آسمانی فکر می کند.

نجفی ادامه داد: امنیت حاصل در منطقه خاورمیانه برگرفته از تفکر بسیجی که توسط امام راحل پایه گذاری شد اکنون منطقه در آرامش به سر می برد و برخی از ناآرامی ها در منطقه با درایت و هوشیاری لازم و درس آموزی از مکتب امام راحل و ولایت فقیه خاموش می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با تبریک به مناسبت پیش رو بودن هفته بسیج ادامه داد: با تشکیبل ستاد هفته بسیج بیش از ۱۰۰عنوان برنامه در طول این هفته در سطح شهرستان برگزار می شود تا بسیجیان بار دیگر با ولایت و رهبری و آرمانهای این انقلاب پیمان دوباره بسته و تجدید بیعت کنند.

وی گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد جمعیت ۱۶۰ هزار نفری بهشهر بسیجی عادی و فعال هستند که در سطح ۳۵۰ پایگاه مقاومت محلات و اقشاری آماده دفاع از اهداف امام راحل و انقلاب هستند تا انسان هایی با ایمان، با اخلاص و ولایی برای این نظام باشند.

نجفی گفت: نواختن زنگ دفاع، افتتاحیه پروژه های اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، دیدار مردمی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، و برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری یادواره های شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا و.. از جمله برنامه های محوری هفته بسیج این شهرستان است.

فرمانده سپاه بهشهر ادامه داد: امسال باید تلاش شود هر پایگاه بسیج یک برنامه شاخص و هر حوزه بسیج یک برنامه شاخص مجاز اجرا نماید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز