خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رامسر:

جلسات شورای اداری شهرستان رامسر کاربردی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۹

دولت تدبیر و امید در تمام زمینه بویژه حوزه های زیرساختی نظیر بخش های اقتصادی، سلامت و درمان برنامه ی بسیار خوبی دارد و کم کاری ها اصلا پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: نشست های شورای اداری باید از حالت صرف بیان مسائال از سوی مسولان خارج و کاربردی شده و تبدیل به هم اندیشی برای توسعه و حل مشکلات مردم گردد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسرحسین سروری در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در مصلی امام جواد(ع) رامسر افزود: برای این نشست ها به گونه ای برنامه ریزی شده که بیشتر جنبه کاربردی داشته باشد و بتوانیم ازظرفیت شورای اداری بر اساس وظایف، شرح مقررات و آیین نامه ها استفاده نماییم.

وی اظهار داشت: مدیران می توانند برای طرح مباحثدر نشست شورای اداری وقت بگیرند و باید اینگونه مباحثجدی گرفته شود.

فرماندار رامسرافزود: تیم بازرسی فرمانداری رامسر به طور منظم چهارشنبه ها از ادارات بازدید نموده و بعضا گزارش های نگران کننده ای داریم.

سروری، با بیان آنکه این شهرستان در ارزیابی استانداری در برگزاری جلسات شورای اداری در ۶ ماه نخست سال برتر و تقدیر نامه دریافت نموده است گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خروجی این نشست ها رفع موانع و مشکلات و کمک به روند توسعه و خدمت بیشتر به مردم باشد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در تمام زمینه بویژه حوزه های زیرساختی نظیر بخش های اقتصادی، سلامت و درمان برنامه ی بسیار خوبی دارد و کم کاری ها اصلا پذیرفته نیست.

فرماندار رامسر افزود: مسئولیت فرصتی است که خدا به ما داده باید از کار مردم گره گشایی شود خیلی ها دوست دارند جای شما قرار بگیرند تا به مردم خدمت نمایند و باید این فرصت را قدر بشناسید.

وی ضمن اشاره به بحران برف سال گذشته و خسارت های بسیار زیاد و اقدامات خوب دولت و و ابلاغ اعتبارات به بانک های عامل تاکید نمود که قصور و کوتاهی توسط بانک ها در این زمینه پذیرفتته نمی شود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه این شهرستان بی سابقه ترین بارش ها را در ماهی که گذشت داشته و رکورد بارش ها در ۵۰ سال اخیر شکسته شد افزود: خسارت در این حوزه بویژه در روستاها و راههای روستایی بیش از۳۰میلیارد تومان بوده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل کارگروه روابط عمومی و تبلیغات و ضرورت پویایی و تعامل هرچه بیشتر با رسانه ها افزود: خیلی از مدیران، روابط عموی برایشان جا نیفتاده و خیلی ها در تعامل با رسانه ضعف دارند، در ست است که بعضا برخی رسانه های شهرستان بدنبال حاشیه اند اما در مجموع خبرنگاران رامسر پویا و فعال بوده و تلاش های قابل تقدیری دارند.

وی گفت: مدیران با انتخاب یک مسئول روابط عمومی و فعال سازی آنها ارتباط خود را با کارگروه روابط عمومی و تبلیغات و رسانه ها تقویت نمایند.

فرماندار رامسر ضمن اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی خواستار اهتمام بیشتر روسای ادارات در این زمینه و توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان شد.

در ادامه روسای اوقاف و امور خیریه و کتابخانه های عمومی شهرستان گزارشی از فعالیت ها ارائه همچنین روسای ادارات برق، مخابرات، گاز امور آب گزارشی از پیگیری مصوبات هفتمین جلسه شورای اداری که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزارشد، بیان نمودند.

در پایان از برخی فعالان عرصه سرشماری عمومی کشاورزی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز