خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

شهداء، اسوه های صبر، استقامت و ایثارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۵۹

جانبازان نیز با تقدیم اعضا و جوارح خویش، نقش بسزایی در راه استقلال و عزت کشور ایفا کردند و زندگی این عزیزان در راه مجاهدت فی سبیل الله تقدیم شد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: شهداء، اسوه های صبر، استقامت و ایثارند و افتخار نظام اسلامی محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، رجب ملائی رئیسی، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل و تنی چند از همکاران این دو دستگاه با جانباز۷۰%، سید جعفر میرزائی و خانواده این بزرگوار در شهر امیرکلا دیدار کردند.

ملائی در این دیدار گفت: خانواده شهدا نور چشم ما هستند، آنان اسوه های صبر، استقامت و ایثارند و افتخار نظام اسلامی محسوب می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: جانبازان نیز با تقدیم اعضا و جوارح خویش، نقش بسزایی در راه استقلال و عزت کشور ایفا کردند و زندگی این عزیزان در راه مجاهدت فی سبیل الله تقدیم شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل، با آرزوی سعادت و سلامت برای جانبازان سرافراز افزود: امروز اکثر مسئولان ما از بسیجیان، ایثارگران و خانواده معظم این عزیزان هستند و می توانند منشاء خیر برای خاندان شهدا و ایثارگران باشند و در راه خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تلاش کنند.

لازم به ذکر است: این جانباز عزیز در منطقه پیرانشهر از ناحیه دو پا(قطع دو پا) به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز