خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

ایجاد زیرساخت مناسب زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار در مازندران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۹۱

ایجاد زیرساختهای مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی، زمینه ساز جذب سرمایه گذاران می گردد.

جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بمنظور بررسی و رفع مشکلات زیرساختی شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در این جلسه که با حضور محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین برگزار شد گفت: ایجاد زیرساختهای مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی، زمینه ساز جذب سرمایه گذاران می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: ایجاد زیرساختهای اولیه شامل آب، برق، گاز، مخابرات، جاده و تصفیه خانه فاضلاب، مهمترین بخش زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی محسوب می شود.

سید مصطفی موسوی با اشاره به کمبود زمین صنعتی در استان و ضرورت توسعه شهرکها و نواحی صنعتی مزیت دار بیان داشت: توسعه شهرکها و نواحی صنعتی مزیت دار در دستورکار قرار دارد و با توجه به رغبت سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در غرب استان، باید بستر مناسب را برای افزایش تولید و اشتغال فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: استفاده بهینه از زمین در استان، باید در اولویت قرار گیرد تا کسانیکه دارای اهلیت سرمایه گذاری در بخش تولید هستند، فعالیت داشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: سند تفکیکی واحدهای تولیدی میتواند مشکل وثیقه این واحدها را درخصوص دریافت تسهیلات، بعنوان ضمانت بانکی حل کند.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات موجود در اجرای زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی، مربوط به حوزه راه بوده که با توجه به استقرار شهرکها و نواحی صنعتی استان و عبور و مرور روستائیان بعنوان راه روستایی، امیدواریم بتوانیم با مساعدت اداره کل راه و شهرسازی، این مشکل را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز