خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور:

هفته بسیج یکی از مقدّس ­ترین ایّام در نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۸۲

بسیجیان فرزندان غیورمردمانی هستند که بدون هیچ­ گونه پیشینه جنگی و فقط با غیرت و همّت پای به عرصه جهاد و دفاع از مرزهای کشور گذاردند و با تأسی از نهضت سرور و سالار شهیدان و با نثار جان خود به دنیا درس ایثار و مقاومت دادند و ثابت کردند ایمان بالاترین ابزار برای مقاومت در مقابل زیاده ­خواهی است.

فرماندار نور گفت: نام بسیج، یادآور رشادتهای فرزندان این مرز و بوم در دفاع از آب و خاک و مقدّسات ایران اسلامی می­باشد.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری، در جلسه هماهنگی رزمایش گردان بیت­ المقدس که با حضور مسئولین شهرستان نور در نمازخانه سپاه ناحیه نور برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج یکی از مقدّس­ ترین ایّام در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران است و نام بسیج یادآور رشادتهای فرزندان این مرز و بوم در دفاع از آب و خاک و مقدّسات ایران اسلامی می­باشد.

فرماندار نور در ادامه گفت: بسیجیان فرزندان غیورمردمانی هستند که بدون هیچ­ گونه پیشینه جنگی و فقط با غیرت و همّت پای به عرصه جهاد و دفاع از مرزهای کشور گذاردند و با تأسی از نهضت سرور و سالار شهیدان و با نثار جان خود به دنیا درس ایثار و مقاومت دادند و ثابت کردند ایمان بالاترین ابزار برای مقاومت در مقابل زیاده ­خواهی است.

خنجری، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج از مسئولین ادارات خواست تا خود به­ عنوان یک بسیجی با مشارکت در برنامه­ های این هفته در تکریم این ایّام کوشا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز