خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام(ره) رامسر:

اجرای طرح‌های خوداشتغالی برای خانواده‌های نیازمند، از اهداف کمیته امداد امام(ره) است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۶۹

اجرای طرحهای خوداشتغالی و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام(ره) رامسر گفت: سیاست کمیته امداد امام(ره) تولید و خودکفایی بوده و ۱۳۳۸ نفر از سال ۸۷ تا کنون به خودکفایی و اشتغال رسیده اند.

به گزارش ایلنا، پرویزسرایی، با اعلام این خبر افزود: از سال ۱۳۸۷ تا پایان شش ماهه سال جاری تعاد۱۳۳۸نفر به ارزش ریالی هفتاد و هشت میلیاردوششصدو شصت ویک میلیون وسیصدو شانزده هزار ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان داشت: این تسهیلات اعطایی در قالب خود اشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت گردید.

مدیر کمیته امداد امام(ره) رامسر، ادامه داد: اجرای طرحهای خوداشتغالی و ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

سرایی گفت: این وام ها در زمینه های کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی وقالیبافی، خیاطی، صنایع دستی پرداخت شده که باعثایجاد شغل و انگیزه زندگی در مددجویان شده است.

به گزارش جابرمددی مقدم مسول روابط عموی کمیته امداد امام(ره) هم اینک تعداد ۱۵۴۸ مددجوتحت پوشش این نهاد می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز