خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور خبر داد:

استقرار دبیرخانه استانی ششمین المپیاد نانو در شهرستان نور

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۵۶

آزمایشگاه دانش‌آموزی نانو تکنولوژی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور در خردادماه سال‌جاری به عنوان نخستین آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی مازندران و هشتمین آزمایشگاه در کل کشور افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور از انتخاب این شهرستان به عنوان دبیرخانه استانی ششمین المپیاد نانو از سوی باشگاه دانش‌آموزی نانو کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مصطفی حسینی گفت: در پی ارزیابی عملکرد نهادهای ترویجی در پنجمین دوره المپیاد نانو، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور از سوی باشگاه دانش‌آموزی نانو کشور به عنوان دبیرخانه استانی ششمین دوره المپیاد نانو در مازندران انتخاب شد.

وی افزود: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور، در پنجمین دوره المپیاد نانو با شرکت ۳۲۱ نفر از دانش‌آموزان نسبت به دوره چهارم المپیاد ۱۱ رتبه ارتقا یافت و در سال گذشته در بین ۲۱۳ نهاد تربیتی رتبه نهم را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: آزمایشگاه‌های نانو دانش‌آموزی با این هدف که پس از فارغ‌التحصیلی، آموخته‌ها و تجربیات باشگاه پایه پژوهش‌های دانشگاهی گردد، فعالیت خود را آغاز و ادامه داد که از مهم‌ترین اصول مطرح در باشگاه نانو، فراهم‌سازی امکان تجربه کارگروهی است.

وی افزود: آزمایشگاه دانش‌آموزی نانو تکنولوژی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور در خردادماه سال‌جاری به عنوان نخستین آزمایشگاه نانو دانش‌آموزی مازندران و هشتمین آزمایشگاه در کل کشور افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز