خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل:

مدیران اداراتی که مصوبات شورای بهداشت را اجرا نمی کنند متخلف محسوب می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۳۷

باید از توزیع قرص های غیر مجاز در بازار آزاد تا به یک فاجعه انسانی تبدیل نشده، جلوگیری کرد.

جلسه شورای بهداشت شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه در سالن اجتماعات این فرمانداری و با حضور مدعوین برگزار گردید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل: در ابن جلسه معاون فرماندار ویژه آمل گفت: مدیران اداراتی که مصوبات شورای بهداشت را اجرا نمی کنند متخلف محسوب می شوند و رئیس شبکه بهداشت باید این مدیران را معرفی کنند.

سید جعفر رسولی با اشاره به اینکه در مسائل بهداشتی باید به جد برخورد کرد، اذعان داشت: هیچ توجیه ایی در قبال مسائل بهداشتی مورد قبول نیست ودر مسائل بهداشتی نباید از حق مردم گذشت.

رسولی با بیان این مطلب که اماکن ورزشی فاقد پروانه اقدام به فروش غیر قانونی داروهای نیروزا می کنند، اظهار داشت: تمامی این اماکن ورزشی باید شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی گردد.

وی با بیان اینکه در خصوص زباله شهرستان خوب مدیریت شده اظهار داشت: گر چه در خصوص زباله شهرستان خوب کار شده ولی شاهد دپوی زباله شهرستانهای همجوار و حتی زباله‌های عفونی آنها در َآمل هستیم که باید به این موضوع از سوی مسدولان امر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل نیز گفت: باید از توزیع قرص های غیر مجاز در بازار آزاد تا به یک فاجعه انسانی تبدیل نشده، جلوگیری کرد.

علی طالبی با اشاره بر اینکه آموزش بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده، عنوان کرد: آموزش بهداشت محیطی و حرفه ای بسیار مهم است و شبکه بهداشت باید این آموزش را ارایه دهد.

دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب این شهرستان با بیان اینکه برخی متخلفان با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش اقدام به پخش مرغ می کنند، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان مکلف است خودروهای فاقد پلاک و مخدوش که حمل مرغ می کنند را توقیف کند.

وی تصریح کرد: متخلفین با خودروهای فاقد پلاک و مخدوش اقدام به جابجایی مرغ های تاریخ گذشته می کنند.

علی طالبی بیان داشت: یک تیم ویژه برای پیگیری مصوبات شورای بهداشت شهرستان باید آماده شود تا به جد مصوبات این شورا اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز