خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

عضویت فدراسیون ورزش کارگری ایران در فدراسیون کارگری جهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۳۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از عضویت فدراسیون ورزش کارگری ایران در فدراسیون کارگری جهان خبرداد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: توسعه پایدار زمانی محقق خواهد شد که بتوان نشاط را در نیروی کار بوجود آورد.

به گزارش ایلنا از بابل، علی بابایی کارنامی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور بعد از ۳۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اولین المپیاد ورزشی با حضور ۶ هزار کارگر از سراسر کشور در مازندران برگزار خواهد شد گفت: یکی از نقاط مثبت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر توجه به روحیات نشاط کارگران در حوزه تولید است.

وی خبر از عضویت فدراسیون ورزش کارگری ایران در فدراسیون کارگری جهان خبرداد و افزود قهرمانان مسابقات المپیاد ورزش کارگران ایران به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

بابایی تصریح کرد: برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی کارگران نقش ارزنده ای در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه مازندران می تواند میزبانی شایسته برای قهرمانان کشور باشد اظهار کرد با همدلی و تلاش وافر همگان می توان به هر چه باشکوه برگزار کردن مسابقات کمک کرد.

وی در ادامه گفت: در استان مازندران بیش از ۶۵۰ هزار بیمه شده اصلی وجود دارد که با احتساب خانوار این نیروهای مولد بیش از نیمی از جمعیت استان زیر پوشش تامین اجتماعی می باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان افزود: نقش کارگران در کاهش تورم نقش بی بدیل و اثرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز