خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در گفتگو با ایلنا:

تعاونی‌ها بخش مهم جامعه برای استفاده از خرد جمعی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۸۸

جهت رشد کمی و کیفی سطح فعالیت تعاونیها در بخش های مختلف اقتصادی بهتر است نگرش جامعه را به سمت تعاونیها متحول کرده و اقتصاد تعاون را بزرگ دیده تا براین اساس اهداف بزرگی برای آنها ترسیم نماییم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتکاعی مازندارن گفت: بر اساس برنامه ریزی های ادواری که در تقویم کاری قبلا پیش بینی گردیده است مدت دو روز دیداری با دست اندرکاران بخش تولید، کارفرمایان و کارگران دلسوز و متعهد جامعه تولید و نیز مسئولان شهرستانی داشتیم و از نزدیک به بررسی مشکلات پرداخته و در خصوص برطرف کردن انها تصمیماتی اتخاذ گردید.

علی بابایی کارنامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در تنکابن در خصوص اهداف سفر خود به شهرستانهای غرب مازندران وی همچنین افزود: بازدیدی نیز از شرکت تولیدی پارس نئوپان داشتیم و از قسمت های مختلف خطوط تولید بازدید بعمل امد. همچنین دیداری نیز با کارگران این واحدبعمل امد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خویش تصریح کرد: شعار دولت تدبیر و امید ایجاد امید در جامعه است و این کلید واژه مهم باید در جامعه نهادینه شود زیرا ایجاد امید در جامعه رکن موفقیت است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خواستار نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید در جامعه شد و افزود: اگر قرار باشد اقتصاد مقاومتی در جامعه به شکل عموم اجرا شود باید فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

وی در خصوص اینده بخش تعاون وشکل گیری تعاونی ها نیز گفت: جهت رشد کمی و کیفی سطح فعالیت تعاونیها در بخش های مختلف اقتصادی بهتر است نگرش جامعه را به سمت تعاونیها متحول کرده و اقتصاد تعاون را بزرگ دیده تا براین اساس اهداف بزرگی برای آنها ترسیم نماییم.

بخش تعاون در حوزه تولید و اشتغالزایی بخش توانمندی به شمار می آید و سهم موثری در اقتصاد کشور ایفا می نماید ودر این خصوص همه ارکان بخش تعاون باید از طریق برقراری ارتباط با یکدیگر این سهم را افزایش دهند.

بابایی کارنامی با اشاره به شکل گیری صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در کشور و ایجاد نمایندگی در مراکز استانها خاطر نشان ساخت این تشکل، وظیفه حمایت و پشتیبانی از تولید کننده را بر عهده دارد و در جهت کاستن از مشکلات فرا روی تولید کننده علی الخصوص در رابطه با اخذ تسهیلات بانکی و تامین سرمایه در گردش کمک بسیار موثری به بخش تعاون می نماید.

وی با بیان اینکه بخش تعاون از بخش‌های تاثیرگذار جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای ارتقای این بخش باید روحیه کار دسته جمعی افزایش یابد

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از خرد جمعی موجب رشد و رونق اقتصادی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها بخش مهم جامعه برای استفاده از خرد جمعی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز