خبرگزاری کار ایران

احسانی در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی:

تعامل در راستای بهره وری از منابع، تنها نسخه شفابخش صنعت استان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۶۱

در شرایط فعلی و رکود اقتصادی، باید با سیاستگذاریهای کلان و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای قانونی و مدیریتی، از واحدهای اقتصادی که تداوم حیات داشته و نسبت به حفظ منابع انسانی خویش اقدام نموده اند حمایت کنیم تا علاوه بر حفظ اشتغال، ارتقاء صنعت و تولید را نیز شاهد باشیم.

علی احسانی در ششمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان گفت: متأسفانه در برخی مواقع، رقابتهای منطقه ای و بی توجهی به برخی عوامل که زمینه ساز توسعه بوده اند موجب بی رونقی صنعت در استان گردیده است که در این راستا، باید با حمایتهای جدی، نسبت به انجام این امر مهم همت گماشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، وی افزود: در شرایط فعلی و رکود اقتصادی، باید با سیاستگذاریهای کلان و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای قانونی و مدیریتی، از واحدهای اقتصادی که تداوم حیات داشته و نسبت به حفظ منابع انسانی خویش اقدام نموده اند حمایت کنیم تا علاوه بر حفظ اشتغال، ارتقاء صنعت و تولید را نیز شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران احیای فرهنگ اخذ مالیات از واحدهای تولیدی با بازده بالا را، اقدامی منطقی در جهت جذب منابع مالی دولتی اعلام نمود و تصریح کرد: میزان درآمد مالیاتی، سال آینده ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده و دستگاههای اجرایی ذیربط باید از واحدهای تولیدی که پیش از این با گردش مالی مناسب، اقدام به تولید کرده و اکنون با مشکلات مالی و کمبود منابع مواجه شده اند، حمایت کرده و از تمامی اختیارات قانونی خود در این راستا مدد گیرند.

احسانی افزود: برقراری تعامل واقعی بمعنای بهره وری از تمامی منابع مالی، اعتباری، فیزیکی، انسانی و همچنین استفاده از ظرفیتهای قانونی و اختیارات می باشد که در این ارتباط، ایجاد وحدت رویه در راستای حمایت از تولید و صنعت در استان، باید وجهه عمل مسئولین قرار بگیرد.

وی بهره گیری از دانش و فناوری روز و استفاده از دستگاههایی با حداقل آلایندگی در راستای فعالیت کارخانجات و شرکتهای تولیدی را نسخه ای شفا بخش برای رشد صنعت در استان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز