خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در ساری

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۴۳

ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت های اجتماعی ضرورت است و با استفاده بهینه از زمان در جهت مطالعه، می توانیم گام مهمی در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه برداریم.

فرماندار مرکز استان خبر داد: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب از ۲۴ آبان تا اول آذر در هفته کتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرستان ساری، جواد واحدی فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های شهرستان ساری با یادآوری اینکه کتاب آگاه ترین و بهترین دوستی است که افراد می توانند داشته باشند و این دوست هرگز به انسان ضربه نخواهد زد و بر علم انسان نیز می افزاید اظهار داشت: بی تردید پیرایش فرهنگ از زواید زیان آور، آرایش فرهنگ پاکی و خلوص و گسترش فرهنگ در همه سطوح و برای تمام اقشار، نیاز به تلاش و همبستگی فراوان دارد و کتاب میتواند در عرصه و میدان بخوبی به کار گرفته شود و کارایی خود را به نیکی به منصه ظهور و بروز برساند.

واحدی با تاکید براینکه کتاب همیشه باید در سبد زندگی شهروندان حضور داشته باشد ابراز داشت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی است تا ارزش و هویت کتاب برهمگان شناسایی و اقدامات لازم در راستای فرهنگ مطالعه صورت گیرد.

رییس انجمن کتابخانه های شهرستان ساری گفت: ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت های اجتماعی ضرورت است و با استفاده بهینه از زمان در جهت مطالعه، می توانیم گام مهمی در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه برداریم.

واحدی خاطرنشان کرد: فرهنگ گتاب و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه گردد و برای انجام این مهم همه دستگاه های اجرائی در راستای مطالعه و کتابخوانی با یکدیگر مشارکت کنندچون ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه باعثکاهش آسیب های اجتماعی به ویژه بین نسل جوان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز