خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

۹۰ درصد تعاونی های مصرف و مسکن، تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۴۰

جامعه کارگری از وضعیت اسفناک درمان رنج می برند که علی رغم قانون الزام مشکلات فراوانی بر جامعه کارگری وارد شده که به عنوان نمونه یک کارگر ۳ تا ۴ حق بیمه را از جیب خود پرداخت می کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: ۹۰ درصد تعاونی های مصرف و مسکن ما، بدلیل کاهش قدرت خرید، تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، نصرالله دریابیگی در اولین گردهمایی تشکل های کارگری و بازنشستگی استان در جهت تقویت هم اندیشی در راستای وحدت، انسجام و حفظ منافع ملی در چارچوب قوانین کار و تامین اجتماعی که در اداره کل تعاون استان برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه کارگران مجمع نمایندگان خانه کارگر از مظلوم ترین افرادی هستند که از امنیت شغلی برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها، مصیبتی را بر جامعه کارگری وارد کرده که دخل و خرج آنها همخوانی ندارد گفت: متاسفانه با اجرای قانون هدفمندی تورم ناجوانمردانه به جامعه کارگری وارد شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: جامعه کارگری از وضعیت اسفناک درمان رنج می برند که علی رغم قانون الزام مشکلات فراوانی بر جامعه کارگری وارد شده که به عنوان نمونه یک کارگر ۳ تا ۴ حق بیمه را از جیب خود پرداخت می کند.

دریابیگی، با اشاره به اینکه متاسفانه یک عده از افراد قانون برده داری را بر جامعه کارگری تحمیل می کنند افزود: امروزه نه تنها قانون کار مشکل ندارد، بلکه کارگران کسانی بودند که در ۲۰ سال قبل شریان های رژیم را بستند.

وی اظهار داشت: یکسری از افراد با تفکر زور به دنبال این هستند که قانون کار به نفع مرفهین و ثروتمندان تغییر دهند در حالی که اصلاحات قانون کار باید به نفع فقرا و مستضعفین باشد.

دریابیگی، با بیان اینکه، متاسفانه متوسط حقوق بازنشستگان، بازماندگان و از کار افتادگان در استان ۸۰۰ هزار تومان است که کفاف زندگی آنها را نمی دهد افزود: ۹۰ درصد تعاونی های مصرف و مسکن ما، بدلیل کاهش قدرت خرید، تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز