خبرگزاری کار ایران

تغییر الگوی کشت منطقه به گیاهان دارویی، زحمات و تلاش های فراوان را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۲۷

توسعه کشت گیاهان دارویی را راه حل مناسبی برای رفع مشکل اقتصادی و بیکاری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: تغییر الگوی کشت منطقه را کاری سخت است که نیازمند زحمات و تلاش های فراوان می باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، آیت اله نورا… طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان در نشست بررسی توسعه کشت گیاهان دارویی، اظهار داشت: جلسات زیادی در سطوح مختلف و با عناوین گوناگون در استان انجام شده که نتایج خوبی به همراه نداشت ولی این جلسه(توسعه کشت گیاهان دارویی) چون با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است دارای اثرات و برکات خوبی خواهد بود و این امر باید منتج به عدم مهاجرت روستائیان به شهرها بلکه مهاجرت معکوس شود.

وی با اشاره به اینکه باید بستر و نیروی کار برای فعالیت در بخش هزار جریب نکا مهیا گردد افزود: تغییر الگوی کشت منطقه کار سختی است که زحمات و تلاش های زیادی را می طلبد و توجیه زیادی برای فرهنگ سازی منطقه لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار حمایت های جدی دولت و تخصیص کمک های بلاعوض برای توسعه کشت این محصول در استان شد و گفت: علمای منطقه برای توجیه مردم و فرهنگ سازی توسعه کشت گیاهان دارویی آمادگی کامل دارند و این کار شدنی است ولی جدیت در کار را می طلبد.

طبرسی، با اشاره به وجود رهبری کم نظیر که دارای نظرات کارشناسی است و در سخت ترین لحظات انقلاب حاضر بوده و در همه عرصه ها فعالیت داشته و در متن قضایاست، از ضعف در اجرای منویات ایشان انتقاد کرد و گفت: هیچ نتایجی از اجرای اقتصاد مقاومتی در استان مشهود نیست و بیکاری همچنان از معضلات بزرگ استان است.

وی، خواستار بهره گیری از کلیه امکانات موجود برای حل مشکلات استان شد و توسعه کشت گیاهان دارویی را راه حل مناسبی برای رفع مشکل اقتصادی و بیکاری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز