خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

از حامیان توسعه صنعت استان، در عمل و نه در شعار حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۸۲

در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی و حفظ اشتغال موجود، کارگروههای مختلفی در قالب کارگروه اقتصادی و کارگروه اشتغال وجود داشته و برقراری کلینیک اقتصادی نیز به صورت هفتگی به عنوان راهکاری تازه برای برون رفت از مشکلات فعلی، شکل گرفته است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، جانی تازه در کالبد اقتصاد دمیده شده و فضایی تازه برای رشد اقتصادی و مهار تورم و رکود گشوده گردید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی احسانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان شهرستان بابل، گفت: شکل گیری انجمن صنفی کارفرمایی در راستای اجرای اصل بیست و ششم قانون اساسی و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و به منظور بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز می باشند، به وجود آمده است.

وی افزود: این انجمن با دارا بودن ۲۲ سال سابقه فعالیت، منشأ ثمرات بسیاری برای اعضا بوده است و کارفرمایان وکارآفرینان با حمایت این انجمن ها درشرایط بسیار سخت نیز توانسته اند از آزمون هایی همچون اعمال تحریم های خارجی و مشکلات داخلی سربلند بیرون آیند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران به هشت فصل رکود و رشد منفی اقتصادی در سالهای گذشته اذعان کرد و ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، جانی تازه در کالبد اقتصاد دمیده شده و فضایی تازه برای رشد اقتصادی و مهار تورم و رکود گشوده گردید.

این مقام مسئول توجه به امور توسعه و ارائه اسناد استانی در این قالب را با توجه به نزدیک بودن تدوین برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار داد و گفت: اگر می خواهیم معضلات اجتماعی جامعه از بین رفته و برای جوانان اشتغال مناسب بوجود آید باید موانع را ازسر راه تولید برداشته شود و از تولید حمایت نماییم.

احسانی گشوده شدن گرهی از مشکلات استان را در چارچوب فعالیت مستمر و مدبرانه بنگاههای اقتصادی ذکر و تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی و حفظ اشتغال موجود، کارگروههای مختلفی در قالب کارگروه اقتصادی و کارگروه اشتغال وجود داشته و برقراری کلینیک اقتصادی نیز به صورت هفتگی به عنوان راهکاری تازه برای برون رفت از مشکلات فعلی، شکل گرفته است.

وی با اشاره به لزوم تهیه لیست از واحدهای فعال و مطرح شدن مشکلات فرا روی تولید، تحلیل مشکلات و راهکارهای رفع آنها در قالب این کارگروهها را یکی از راهکارهای ارتقاء وضعیت تولید ذکر کرد و اذعان داشت: امروز وظیفه همه ما و مسئولین این است که از سخت کوشان و حامیان توسعه صنعت استان در عمل و نه در شعار حمایت کنیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران در این دیدار بر گسترش همکاریهای فی مابین این انجمن و استانداری مازندران در ارتباط با رفع موانع بنگاههای اقتصادی که در حفظ اشتغال و تولید، نقش موثری را بر عهده دارند تأکید و انجام گردهمایی های مرتبط در جهت پیشبرد فعالیت های علمی با استفاده از تجربیات متخصصان و پژوهشگران را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز