خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه ایران مازندران:

کشور، مدیون تلاش های کارگران در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۷

به جرأت می توان گفت که شهدای جامعه کارگری از شهدای کارمندی بیشترند و ما آرامش و آسایش بوجود آمده در فضای کسب و کار و تولید در جامعه امروز را مدیون خون این عزیزان هستیم.

مدیر کل بیمه ایران استان مازندران گفت: کارگران، جهادگران عرصه جهاد، استقامت و پایداری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد باقر طبیعی نژاد، در نشست با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگراستان، بمناسبت سالگرد تاسیس بیمه ایران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مدیون کارگران و تلاش های این عزیزان می باشد اظهار داشت: کشور، در مقابل رشادتها و از خود گذشتگی های کارگران در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی بدهکار و وامدار این قشر است وهنوز نتوانست توقعات به حق این عزیزان را جامعه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: به جرأت می توان گفت که شهدای جامعه کارگری از شهدای کارمندی بیشترند و ما آرامش و آسایش بوجود آمده در فضای کسب و کار و تولید در جامعه امروز را مدیون خون این عزیزان هستیم.

طبیعی نژاد، به خدمات بیمه ایران اشاره کرد و افزود: تا جایی که در توان ما و صنعت بیمه ایران در استان مازندران است با پوشش بیمه ای سعی در ایجاد آرامش و آسایش کارگران و بازنشستگان داریم.

مدیر کل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه پایین بودن ضریب خسارت در صدور بیمه نامه در سالهای آتی به نفع کارگران است تصریح کرد: طبق قرارداد به تعهد خود در بحثبیمه تکمیلی به نحو مطلوب عمل خواهیم نمود.

وی به ۱۵ آبان سالگرد تاسیس بیمه ایران اشاره کرد و یادآور شد: بیمه ایران، تنها شرکت بیمه ای است که از ۱۵ آبان ۱۳۱۴شروع به کار نمود و از فردا وارد هفتاد و نهمین سال خدمت خود می شود.

طبیعی نژاد افزود: بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای اجرایی و دولتی است که در کنار بیمه مرکزی ارائه خدمت می کند و رسالت کار این شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه است.

وی در پایان گفت: امیدواریم افق روشنی میان خانه کارگر و بیمه ایران ایجاد گردد و از کارگران بعنوان جهادگران عرصه جهاد، استقامت و پایداری نام برد.

حمایت از کارگرحمایت از ولایت فقیه محسوب می شود

در ادامه، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: علی رغم اینکه کارگران در دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی داشتند و ۹۸۰ شهید تقدیم انقلاب نمودند از نظر معیشت، حقوق و دستمزد در وضعیت تاسف باری قرار دارند.

نصرا… دریابیگی افزود: متوسط حقوق بازنشستگان کمتر از ۸۰۰ هزار تومان است و این درحالی است که این مبلغ با سبد هزینه یک خانوار۵ نفره بالاتر از دو میلیون تومان است و تفاوت فاحشی دارد اما همانطور که امام راحل فرمودند: کارگران مدیران جامعه اسلامی هستند زیرا کمتر کسی است که با این مقدار حقوق ناچیز، زندگی آبرومندی را اداره نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما بحثبیمه ای است خاطرنشان کرد: بیمه دی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، از بابت فوت شده گان و بیماران پاراکلینیکی به ما بدهکار است که تاکنون پرداخت نکرده است.

دریابیگی اظهار داشت: ساختمانی به بهای نیم میلیارد تومان، در شهرستان ساری برای احداثکانون بازنشستگان استان خریداری شد و در نظر داریم برای عزیزانی که به مشهد مقدس سفر می کنند زائر سراهایی تهیه نماییم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران با بیان اینکه حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی برای ما حائز اهمیت است افزود: تشکیلات کارگری و ولایت فقیه دو اصل مهم برای ماست و حمایت از کارگر در واقع حمایت از ولایت فقیه محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز