خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در یادواره معلمان آسمانی:

باید فرهنگ احترام به فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۰۵

حاصل تلاش های خالصانه معلمان، فرهیختگان و متخصصان بسیاری هستند که به مردم خدمت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه: یکی از رسالت های مهم ما، این است که دبیران و آموزگاران دیروز را که به دیار باقی شتافته اند، فراموش نکنیم و به جایگاه رفیع آنها ادای احترام نماییم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، اولین یادواره ۵۴ معلم آسمانی شهرستان گلوگاه و گرامیداشت یاد۱۳ شهید فرهنگی شهرستان با حضور گرم فرهنگیان بازنشسته و خانواده بازنشستگان مرحوم و شهیدان فرهنگی در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید کلبادی نژاد برگزار گردید.

کلبادی نژاد، در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و بزرگداشت یاد و نام معلمان آسمانی و ارج نهادن به معلمین بازنشسته و شهدای فرهنگی گفت: ما امروز و هیچوقت معلمان آسمانی خود را فراموش نکنیم.

وی افزود: ما آمده ایم تا دراین برنامه مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را نسبت به جایگاه معلمان فقیدی که مایه افتخار و منشا اثر بسیاری بودند؛ اعلام نماییم. حاصل تلاش های خالصانه آنان، فرهیختگان و متخصصان بسیاری هستند که به مردم خدمت می کنند.

کلبادی نژاد اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم ما، این است که دبیران و آموزگاران دیروز را که به دیار باقی شتافته اند، فراموش نکنیم و و به جایگاه رفیع آنها ادای احترام نماییم.

لازم به ذکر است که این مراسم با استقبال گروه دانش آموزی و مدیریت و همکاران اداره آموزش و پرورش و قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه برنامه های متنوعی چون خاطره گویی، شعر، اجرای موسیقی، پخش کلیپ، اهدای لوح تقدیر به خانواده شهدای فرهنگی و معلمان آسمانی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز