خبرگزاری کار ایران

مسئول حراست فرمانداری بابل:

پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مسئولان اجرایی کشور و جزو ضرورت های جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۵۴

پدافند غیرعامل در افزایش اقتدار ملی و تقویت بنیه و ضریب امنیتی کشور بسیار تاثیرگذار است.



مسئول حراست فرمانداری بابل گفت: حضور کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در اینگونه همایش ها تاثیر بسزایی در ارتقای آگاهی ها و توانمندی ها برای مدیریت مطلوبتر انواع بحران و تهدیدات دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل ازمسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل شهرستان بابل، در ششمین روز از هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل با نام " روز بسیج، مشارکت مردمی، تحقق پدافند غیر عامل " همایشی با حضور فرماندهان و اعضای شورای بسیج ادارات شهرستان بابل در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

در این همایش نقی مصطفی زاده گنجی، مسئول حراست فرمانداری ودبیر ستاد گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل شهرستان بابل گفت: پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مسئولان اجرایی کشور بوده و جزو ضرورت های جامعه است.

مصطفی زاده گنجی افزود: پدافند غیرعامل در افزایش اقتدار ملی و تقویت بنیه و ضریب امنیتی کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت ها و مفاهیم ناب الهی شامل آیات و روایات برای تبیین هر چه بیشتر نقش و جایگاه پدافند غیرعامل استفاده شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: تاکنون در این حوزه تلاشها و اقدامهائی انجام شده است.

مسئول حراست فرمانداری تصریح کرد: حضور کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در اینگونه همایش ها تاثیر بسزایی در ارتقای آگاهی ها و توانمندی ها برای مدیریت مطلوبتر انواع بحران و تهدیدات دارد.

وی اظهار داشت: باید پدافند غیر عامل را در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار ایجاد کنیم که به این وسیله بستر مناسبی را برای اراده حاکمیت و امنیت در جامعه و کشور فراهم خواهیم کرد.

گنجی همچنین تاکید کرد: طرح ها و پروژه های عمرانی دستگاه های محتلف اجرایی این شهرستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری باشند.

خدابخشی، مربی تخصصی پدافند غیر عامل سپاه ناحیه بابل نیز در این همایش مهمترین اهداف برگزاری آن را شامل ایجاد شرایط لازم برای نشان دادن واکنش مثبت و به موقع کارکنان دولت و بسیجیان در مقابل تغییرات و تهدیدها اعم از طبیعی و غیرطبیعی و ارتقای سطح آمادگی فکری، مهارتی و اجرایی نهادهای دولتی شهرستان به منظور آمادگی دفاعی و برنامه ریزی شده در برابر تهدیدهای احتمالی اعلام کرد.

خدابخشی گفت: آموزش و اطلاع رسانی پیش نیاز مهمی در پیشبرد تمام امور به ویژه پدافند غیرعامل است و این موضوعباید مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد.

مدرس این همایش گفت: در گذشته شیوه جنگ کشتن، تخریب کردن، اسارت گرفتن و تصرف کردن بود اما در حال حاضر این شیوه تغییر کرده و بی‌حس کردن، از کار انداختن، خلع سلاح کردن و تغییر دادن حکومت‌ها مدنظر است.

مربی تخصصی پدافند غیر عامل سپاه ناحیه بابل افزود: شیوه جنگ اطلاعاتی، سلطه‌جویی، فرهنگی و سایبری است که ویژگی این جنگ داشتن قدرت تخریب بالا، هوشمندی، کنترل از راه دور، انهدام اهداف در عمق و سرعت و دقت عملیات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز