خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

اخذ سند تفکیکی ۵۵ هکتاری فاز اول شهرک صنعتی بشل سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۶۱

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اخذ سند تفکیکی ۵۵ هکتاری فاز اول شهرک صنعتی بشل سوادکوه خبرداد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: اسناد تفکیکی ۵۵ هکتاری فاز اول شهرک صنعتی بشل سوادکوه اخذ شده و واحدهای تولیدی و صنعتی میتوانند از مزایای سند تفکیکی در دریافت تسهیلات و جایگزینی وثیقه بانکی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: دریافت و اعطای اسناد تفکیکی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان یکی از برنامه ها و اولویتهای شرکت است تا صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند با استفاده از این اسناد تفکیکی، از مزایای آن هم بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان افزود: با تشکیل این کارگروه، بدنبال حل مشکل سند شهرکها و نواحی صنعتی و اخذ اسناد تفکیکی واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، اخذ سند تفکیکی مابقی شهرکها و نواحی صنعتی فاقد سند، در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: با اخذ سند تفکیکی ۵۵ هکتاری فاز اول شهرک صنعتی بشل سوادکوه، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک که دارای پروانه بهره برداری هستند میتوانند با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی استان و ارائه مدارک پایان کار ساختمانی و طی مراحل قانونی و نداشتن بدهی به شرکت، سند تفکیکی خود را دریافت کنند.

موسوی یادآور شد: واحدهای تولیدی و صنعتی میتوانند با دریافت سند تفکیکی، از مزایای آن در دریافت تسهیلات اعطایی و جایگزینی وثیقه بانکی استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز