خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید شهرداری قائم شهر:

سوابق کاری ام را فدای کسی نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۲۷

طی مراسمی، سید علی حجازی بعنوان سرپرست جدید شهرداری قائم شهر، معارفه شد.

سرپرست جدید شهرداری قائم شهر گفت: تلاش می کنم با همراهی همه، حرفها را به مرحله عمل برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی در مراسم معارفه خود بعنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر، با بیان اینکه حضور امروز من در این سمت بخاطر سوابق کاری ام می باشد اظهار داشت: من فقط برای انجام کار به قائم شهر آمده ام و هیچ گاه سوابق حرفه ای و کاری ام را فدای کسی حتی پسرم نخواهم کرد.

وی افزود: شهرداری، هیچ مبلغی برای هزینه های جاری از دولت دریافت نمی کند و تنها در بخش عمرانی بودجه به آن اختصاص می یابد که این مبلغ هم به تنهایی جوابگو نیست و شهرداری باید بر آن بودجه بیافزاید بنابراین درآمد و امرار و معاش ما، از مردم است.

حجازی به خدمات و تلاشهای سید جعفر حسینی اشاره و تصریح کرد: انتخاب شهردار جدید به معنی عملکرد ضعیف شهردار قبلی این شهر نبود، بلکه دلیل آن است، قائم شهر بعنوان شهری که باید توسعه و پیشرفت داشته باشد نیازمند پتانسیل قویتری است.

سرپرست جدید شهرداری قائم شهر ادامه داد: شهردار و اعضای شورای شهر مستخدم مردم هستند و باید همه ی توان خود را در راه اعتلای اهداف مدیریت شهری به کار گیرند.

وی با بیان اینکه از امروز باید خود و برنامه هایم را با هر ۱۱ نفر اعضای شورا تطبیق دهم ازهمکارانش در شهرداری خواست در همین راستا آنها نیز منطبق با اهداف شهردار باشند.

حجازی خاطر نشان کرد: کار در شهرداری تعطیلی ندارد و حتی در ایام خاص نیز باید درب عمارت شهرداری به روی ارباب رجوع، باز باشد زیرا ما از عوارض و مواجبی که شهروندان پرداخت می کنند استفاده می کنیم.

سرپرست جدید شهرداری قائم شهر افزود: شاید مردم این شهر، به منتخبین خود در شورا ایراد بگیرند که چرا از ساری شهردار انتخاب کردید بنابراین، باید طوری عمل کنیم تا این افراد اندک نیز نظر مساعد پیدا کنند.

وی در پایان گفت: از امروز که مراسم تودیع سرپرستی برگزار شد خود را قائم شهری می دانم و همه ی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا با همراهی همه بتوانیم حرفها را به درجه عمل برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز