خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

اولین جلسه آموزشی مدیریت عملکرد دستگاههای مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

کد خبر : ۲۱۵۸۵۰

رویکرد مدیریت عملکرد به صورت مستمر، انعطاف پذیر و حمایتگر می باشد که ساز و کار موثری در توسعه و رشد کارکنان دارد.

صبح امروز با حضور مهندس لطفی معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و معاونین اداره کل، حاجیوند کارشناس ارزیابی عملکرد وزارتخانه، رابطین مدیریت عملکرد دستگاههای فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، بهزیستی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های مازندران اولین جلسه آموزشی مدیریت عملکرد اداره کل در سال جاری برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، مهندس لطفی معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در این جلسه ضمن تشریح برنامه های کلان وزارتخانه در حوزه دفتر مدیریت عملکرد اظهار داشت: مدیریت عملکرد برآیند استراتژیک و جامعی است که به موفقیت پایدار یک سازمان از طریق بهبود عملکرد کمک می کند.

وی افزود: رویکرد مدیریت عملکرد به صورت مستمر، انعطاف پذیر و حمایتگر می باشد که ساز و کار موثری در توسعه و رشد کارکنان دارد.

معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهداف مدیریت عملکرد افزود: مهمترین این اهداف توجه به تحقق اهداف سازمانی، بهبود مستمر عملکرد و کیفیت خدمات رسانی در سطوح مختلف می باشد که در نهایت منجر به افزایش رضایت مردم خواهد شد.

علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی گفت: در استان مازندران تعامل بسیار خوبی بین دستگاههای مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برقرار است و این مهم خود در بهبود عملکرد این دستگاهها و در نهایت بهبود ارائه خدمات به مردم شریف استان تأثیر بسزایی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توانمند سازی نیروی انسانی افزود: هنوز در این بخش ضعف هایی وجود دارد که خود ما هم رضایت کامل نداریم و امیدواریم با برنامه ریزی های جدید بتوانیم این معضل را حل کنیم.

بابایی کارنامی با اشاره اهمیت بسیار زیاد بهبود فضای ارائه پیشنهادات توسط همکاران این اداره کل خاطرنشان کرد: قصد داریم با در نظر گرفتن جوایز ویژه برای ارائه پیشنهادات اساسی توسط کارکنان، به بهبود کیفیت پیشنهادات برسیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان سخنانش گفت: احساس می کنیم کارها رو به پیشرفت است و عملکردها رو به بهبود ولی هنوز راه درازی در پیش داریم.

مرتضی ناصحی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل با حضور در این جلسه ضمن تقدیر از رویکرد وزارتخانه در تحول مدیریت عملکرد اظهار داشت: ارزیابی عملکرد از جایگاه مهمی در دستگاهها برخواردار است و ارزیابی دقیق طبق شاخص های عمومی و اختصاصی وزارت متبوع و استانداری از وظایف ما می باشد.

وی با تأکید بر شفافیت در ارزیابی کارکنان تصریح کرد: ارزیابی از عملکرد کارکنان باید دقیق و واقعی باشد تا بتوان با اتکا به نتایج آن اقدامات لازم را در نظام پرداخت، انتصابات و ارتقاء مسیر شغلی کارکنان انجام داده و به نوعی ایجاد انگیزه نماییم و اگر به غیر از این عمل شود ارزیابی عملکرد هیچ کمکی به تعالی سازمان نخواهد کرد.

معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل در پایان خاطرنشان کرد: شاهد اتفاق های بسیار خوبی در بحثمدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم و قطعا شاهد بهبود عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه آقای غلامی رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل به ارائه بخشی از فعالیت های این اداره کل در ۶ ماهه اول سال جاری پرداخت.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه آقای حاجیوند، کارشناس ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به تشریح مسائل تخصصی حوزه مدیریت عملکرد وزارتخانه از قبیل شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان، پاسخگویی به شکایات، تکریم ارباب رجوع، کمیته های پیشنهادات، انتصابات، سلامت اداری، تحول اداری و… و همچنین شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد پرداخته و جلسه پس ارائه پرسش توسط حضار و دریافت پاسخ به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز