خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رامسر:

بارش باران مهر ماه امسال در رامسر رکود ۵۰ سال اخیر راشکست

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۰۹

از ابتدای مهر تا کنون در رامسر میزان ۶۸۷ میلی متر باران باریده که در مقایسه با مدت مشابه در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: بارش شدید باران از شب گذشته تا کنون موجب آبگرفتگی معابر، منازل مسکونی و منجر به تعطیلی برخی مدارس شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل فرمانداری رامسر، حسین سروری روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: برابر اعلام اداره هواشناسی رامسر بارش باران در ماه مهر در مقایسه با مدت مشابه سال های گذشته رکورد ۵۰ سال اخیر را شکسته است.

بخشدار بخش مرکزی رامسر نیز گفت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی برخی معابر روستایی شد.

محسن مداح افزود: این بارش شدید موجب رانش برخی از کوه به سمت جاده اصلی در روستای اربه کله، کوی پریان شد که با تلاش اداره راه و شهرسازی مسیر بازگشایی شد.

مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز از تعطیلی برخی از مدارس ناشی از آبگرفتگی شدید خبرداد.

محمد صادق امینی نیا افزود: مدارس شهید ببری و امام سجاد(ع) شهر رامسر به خاطر آبگرفتگی تعطیل شدند.

رییس اداره هواشناسی رامسر نیز گفت: از ابتدای مهر تا کنون در رامسر میزان ۶۸۷ میلی متر باران باریده که در مقایسه با مدت مشابه در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

رضا گلپور افزود: در مهر ماه سال۱۳۶۹ به میزان ۶۸۵ میلی متر باران ثبت شده بوده که امسال تا کنون نیز این میزان بیشتر بوده است.

وی اظهار داشت: از اول سال تا کنون نیز در رامسر ۸۹۳ میلی متر باران باریده است.

به گفته گلپور بارش ها تا شب ادامه دارد و بتدریج کاهش می یابد چهارشنبه و پنج شنبه نیزهوا صاف تا نیمه ابری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز