خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی بهشهر خبرداد:

بهشهر آذر ماه میزبان مسابقات بین المللی شهید هاشمی ن‍‍ژاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۴۱

از تجربه دوره های گذشته این رقابت ها برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته تر که با حضور کشتی گیران کشورهای خارجی برگزاری می شود، استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: دوازدهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد آذر ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، شهرام جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از تجربه دوره های گذشته این رقابت ها برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته تر که با حضور کشتی گیران کشورهای خارجی برگزاری می شود، استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: حمایت مطلوب نماینده مردم بهشهر در مجلس، فرماندار، شورای شهر و شهرداری و دیگر مسوولان شهری، از جمله عوامل برگزاری مطلوب این مسابقات است.

رئیس هیات کشتی بهشهر افزود: حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در بهشهر، انگیزه فراوانی را به کشتی گیران می دهد و موجب می شود تیم های شرکت کننده نیز با نفرات اصلی و مدعی خود، پای به این رقابت ها
بگذارند.

رئیس هیات کشتی بهشهر افزود: برای همه کشتی گیران جوان مسجل شده که اگر می خواهند جایی در تیم ملی کشتی جوانان ایران داشته باشند، می توانند از بهشهر به این دوبنده ها برسند و به همین دلیل با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و بر جذابیت آن می افزایند.

جعفری گفت: با تشکیل کارگروه های خاص و تخصصی، به دنبال رفع نواقص و کاستی های سال قبل هستیم و تلاش بسیاری خواهیم کرد تا امسال با برطرف کردن کمبودهای عمده، شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت باشیم.

وی افزود: همدلی و اتحاد مسوولان بهشهری عمده ترین راز موفقیت هیات کشتی بهشهر در برگزاری این رقابت ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز