خبرگزاری کار ایران

استاندار در جمع کارگران بازنشسته؛

مهم ترین سرمایه امروز استان آرامش و نشاط است / خانه های امید برای بازنشستگان ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۶۰

برای تسهیل اوضاع اقتصادی و معیشتی کارگران بازنشسته تا جایی که توان و اختیار داریم از تلاش دریغ نمی کنیم. / بازنشستگان به عنوان بزرگان خانواده با مشکلات زیادی روبرو هستند.

استاندار مازندران گفت: خودمان را در قبال مطالبات و مشکلات جامعه کارگری مسوول می دانیم.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در آستانه روز تکریم بازنشستگان در جمع کارگران بازنشسته استان بیان داشت: بازنشستگان به عنوان بزرگان خانواده با مشکلات زیادی روبرو هستند و ما مشکل این قشر زحمتکش جامعه را مشکل خودمان می دانیم.

وی کارگران را یکی از تاثیرگذارترین اقشار در جریان انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز نیز این سرمایه های اجتماعی همواره در همه صحنه های انقلاب حاضر هستند و با تمام وجود از آرمان ها دفاع می کنند.

فلاح وظیفه دولت را رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری به ویژه بازنشستگان دانست و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات موجود با همت و استفاده از توانمندی های استان حل شدنی ست.

نماینده عالی دولت در استان اذعان داشت: امروز دولت تدبیر و امید بسیاری از تعهدات گذشتگان را به مرحله اجرا رسانده و بی توجه به رویکردهای سیاسی و جناحی، از همه ظرفیت ها جهت رفع مشکلات استفاده می کند.

فلاح ادامه داد: بزرگترین و مهم ترین سرمایه امروز استان علی رغم وجود همه مشکلات، آرامش و نشاطی است که به وجود آمده.

وی با بیان اینکه خودمان را در قبال مطالبات جامعه کارگری مسوول می دانیم، خاطرنشان ساخت: برای تسهیل اوضاع اقتصادی و معیشتی کارگران بازنشسته تا جایی که توان و اختیار داریم از تلاش دریغ نمی کنیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: با وجود اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت توسط دولت، به هیچ وجه نمی پذیریم که خانواده ای در استان برای درمان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند و خدای ناکرده با مشکل مواجه گردد.

وی ایجاد خانه های امید برای بازنشستگان را اقدامی مثبت و موثر قلمداد کرد و خواستار دایر شدن این خانه ها در همه شهرستان ها شد.

ربیع فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات موثر و توفیقات بدست آمده طی یک سال گذشته در مازندران، بیان نمود: همین الآن بیش از ۱۲ هزارتن برنج تولیدی استان به قیمت روز توسط دولت خریداری شده که این اقدامی مهم و بی سابقه در مازندران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز