خبرگزاری کار ایران

تا پایان پاییز امسال:

۲۰۰ کیلومتر از راه های روستایی مازندران آسفالت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۹۱

تا پایان پاییز امسال ۲۰۰ کیلومتر از راههای روستایی مازندران با مشارکت مردم بهسازی و آسفالت می شود.

مسؤل راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان با مشارکت دولت و مردم خبر داد و گفت: تا پایان پاییز امسال ۲۰۰ کیلومتر از راههای روستایی مازندران با مشارکت مردم بهسازی و آسفالت می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سهراب طور با بیان این خبر افزود: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده های کشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان و این اداره کل می باشد.

وی تصریح نمود: این اداره کل در سال گذشته، با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار داده، تاجایی که بر اساس ارزیابی صورت گرفته استان برتر در سطح کشور گردید.

طور اظهار داشت: از اول سال جاری تا به امروز بیش از ۱۷۰ کیلومتر از راههای روستایی استان با مشارکت مردمی روستاییان بهسازی و آسفالت شده است.

گفتنی است در مشارکت مردمی(سال ۹۳) هزینه تهیه و تامین قیر توسط دولت و هزینه اجرای عملیات آسفالت توسط مردم پرداخت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز