خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران:

مجوز استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۷۵

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران از صدور مجوز استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان خبرداد.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران گفت: مجوز استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای ۵۰ درصد استان مازندران صادر شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ایرج ولی پور مدیرکل برنامه ریزی و بودجه این معاونت در خصوص اهمیت نیروی انسانی گفت: در این برهه از زمان بزرگترین مزیت رقابتی کشورها و سازمانها داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و نیروی انسانی بیشترین سهم ثروت جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در ایران به عنوان یک کشور در حال رشد، ۳۴ درصدثروت را عامل انسانی، ۳۷ درصد منابع فیزیکی و ۲۹ درصد را منابع طبیعی تشکیل می دهد که از این حیثبین توسعه نیروی انسانی و توسعه کشورها ارتباطی مستقیم مشهود است.

ولی پور در ادامه در مورد استخدام نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه ای گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی که به عنوان مهمترین سرمایه های کشور در ابعاد مختلف بخصوص تولید و خدمات محسوب می شوند؛ در سال های گذشته بدون در نظر گرفتن تأمین اعتبار در دستگاههای اجرایی بلا تکلیف مانده بود که در سالجاری در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا با پیگیری هایی انجام شده، مجوز جذب و استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر و شرایط تبدیل وضعیت استخدام پیمانی حدود ۹۰ نفر از نیروهای قرار دادی استان نیز فراهم و مراتب طی نامه به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ و لازم الاجرا گردیده است.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خاطرنشان کرد: پیگیری برای تأمین اعتبار سایر افراد مشمول استخدام نیز در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری مشکلات جذب و استخدام سایر افراد مشمول نیز به نوعی مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز