خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

مراسم تقدیرو تجلیل از دکتر ناصر عمادی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۵۱

از چهره هایی که با علم، دانش و توانمندیهایشان فرهنگ والای دینی و علمی را به جهانیان معرفی می کنند باید به نحو احسن و شایسته تقدیر کرد.

فرماندار قائم شهر گفت: از چهره هایی که با علم، دانش و توانمندیهایشان فرهنگ والای دینی و علمی را به جهانیان معرفی می کنند باید به نحو احسن و شایسته تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قائم شهر، مهدی محمدی درجلسه هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از پزشک بدون مرزشمالی، دکترسید ناصرعمادی ضمن بیان اینکه دکترعمادی ها باعثافتخار ایران وایرانیان در جهان شدند افزود: بر اساس وظیفه خود را مکلف می دانیم تا از دکتر ناصر عمادی به واسطه فعالیت های ارزشمندی که برای جامعه بشری انجام دادند تقدیر و تجلیل به عمل آوریم.

محمدی ضمن اشاره به اعلام آمادگی و حضور ۸ سفیر از کشورهای قاره آفریقا گفت: حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم قطعی شده است.

وی افزود: باید کمیته های مختلف نظیر کمیته علمی، اجرایی، روابط عمومی، پشتیبانی و استقبال شکل بگیرد تا مراسم تجلیل به نحو احسن اجرا شود.

محمدی با اشاره به مستند سازی کارها و خدمات دکتر عمادی در سراسر دنیا افزود: نمایشگاهی از آثار وی در حاشیه مراسم تجلیل برگزار می گردد.

این مسئول اظهار داشت: دکتر عمادی علاوه بر آفریقا در کشورهای مختلف همچون افغانستان، عراق و بوسنی هرزگوین حضور داشت و مشغول خدمتگزاری به کودکان و مردم مظلوم این کشورها بود.

وی افزود: با اقدامات بنیاد مشاهیر و نخبگان، دکتر عمادی به عنوان چهره ماندگار سال ۹۳ معرفی خواهد شد.
در این جلسه آیت ا… معلمی نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر، روسا و نمایندگان ادرات و دستگاه های اجرایی شهرستان و اعضای دبیرخانه ستاد برگزاری این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است زمان برگزاری این مراسم از طریق رسانه ها به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز