خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قلب:

نمایشگاه سالم زیستن با قلبی سالم در ساری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۷۱

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قلب، نمایشگاه سالم زیستن با قلبی سالم در دبستان دخترانه شهید رشتی ساری افتتاح شد.

همزمان با ۷ مهرماه، روز جهانی قلب، نمایشگاه سالم زیستن با قلبی سالم در دبستان دخترانه شهید رشتی ساری افتتاح شد.


به گزارش ایلنا از ساری، در این مراسم با اشاره به اینکه ۴۵ درصد مرگ و میرها، ناشی از بیماریهای قلبی عروقی است، گفت: مصرف مواد دخانی، تغذیه نامناسب، مصرف چربیهای مضر، عدم تحرک و فعالیتهای بدنی، از مهمترین فاکتورهای خطر ابتلا به این بیماری محسوب می شود.

محسن اعرابی، افزود: قلب یکی از اعضای حیاتی بدن است بنابراین باید به گونه ای زندگی کنیم تا به این عضو مهم آسیب نرسد.

وی، بر ترویج شیوه زندگی سالم تاکید و تصریح کرد: با ارایه آموزش های صحیح به دانش آموزان می توان این افراد را به زندگی سالم سوق داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خوردن صبحانه کامل را در افزایش هوش و میزان یادگیری دانش آموزان موثر دانست و افزود: برای استحکام استخوانها، دانش آموزان باید روزی یک لیوان شیر بنوشند.

گفتنی است، با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و آموزش وپرورش استان، در هر شهر مازندران در یک مدرسه ابتدایی نمایشگاه سالم زیستن با قلبی سالم و در مدارس دوره اول متوسطه نمایشگاه محله عاری از دخانیات از ۷ لغایت ۲۹ مهر ماه، برپا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز