خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

جمع آوری ۴درصد از اطلاعات سرشماری کشاورزی در ساری

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۶۸

تاکنون ۴ درصد از اطلاعات و آمار کشاورزی شهرستان ساری توسط ماموران آمارگیر جمع آوری شد. / روستاییان و کشاورزان با ماموران همکاری کنند.

ریس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری و فرماندار مرکز استان اعلام نمود: تاکنون ۴ درصد از اطلاعات و آمار کشاورزی شهرستان ساری توسط ماموران آمارگیر جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا از ساری، با آغاز سرشماری از ۵ مهر پاییز ۹۳، ماموران آمار گیر در سطح روستاها در حال جمع آوری آمار کشاورزی هستند.

فرماندار مرکز استان با اشاره به اهمیت سرشماری کشاورزی، ارائه اطلاعات دقیق ازسوی بهره برداران کشاورزی و دامپروری، شرکت های رسمی و عمومی دارای فعالیت کشاورزی را خواستار شد.

جواد واحدی اذعان داشت: سرشماری عمومی کشاورزی، داده های آماری استاندارد برای تبادل اطلاعات با سازمان های آماری بین المللی را فراهم میسازد.

وی افزود: اطلاعات جمع آوری شده در قالب گزارشات آماری، در اختیار برنامه ریزان، مدیران جامعه پژوهشگران و علاقمندان قرار میگیرد.

ریس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری با اعلام اینکه ۴۳ مامور آمارگیر در سطح شهرستان در حال جمع آوری اطلاعات هستند خاطر نشان نمود: تاکنون قریب به ۴ در صد از اطلاعات جمع آوری شده است.

وی همکاری و همیاری تمام روستاییان و کشاورزان با ماموران را خواستار شد و گفت: دهیاران در روستا با همراهی ماموران سرشماری گام موثری در این امر مهم داشته ودرامنیت ماموران و هم چنین ارائه اطلاعات دقیق توسط کشاورزان تاثیر گذار می باشد.

وی هم چنین گفت: هر مامورآمارگیر، سرشماری از سه تا ۹ روستا را بر اساس جمعیت و مساحت به عهده دارد.

فرماندارورییس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری تصریح نمود: تاکنون هیچ مشکلی اعلام نشده است و سرشماری به روال عادی در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز