خبرگزاری کار ایران

۹ الی ۱۱ مهر ماه؛

ساری میزبان بیستمین دوره مسابقات قرآنی شرکت نفت مناطق شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۸۵

بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن منطقه ۲ کشور با حضور شرکت‌های تابعه پالایش و پخش به میزبانی ساری در مجتمع تفریحی پردیس ناجا برگزار می‌شود.

همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع)، بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن منطقه ۲ کشور با حضور شرکت‌های تابعه پالایش و پخش به میزبانی ساری در مجتمع تفریحی پردیس ناجا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، رحیم محمدی، مسئول بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی منطقه ۲ کشور، گفت: بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی منطقه ۲ کشور با حضور کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت نفت ملی پالایش و پخش ایران در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و نهج البلاغه و آشنایی کارکنان و خانواده‌‌ها با مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات کرده است.

محمدی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مدت سه روز از چهارشنبه، نهم مهر ماه، تا جمعه، ۱۱ مهر ماه، به صورت کتبی و شفاهی در قالب هفت گروه و در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، ترتیل، قرائت، روانخوانی، حفظ و اذان و با شرکت اعضاء و خانواده‌های آنان در مجتمع تفریحی پردیس ناجا در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۳۵۰ نفر از منتخبین هر رشته با هم رقابت می‌کنند، افزود: در این دوره از مسابقات مازندران، میزبان استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، گلستان و مازندران است.

سخنگوی شرکت نفت منطقه ساری هدف از برگزاری این مسابقات را ظهور مفاهیم قرآن کریم در رفتار عملی خانواده‌ها و کارکنان دانست و افزود: برگزاری این مسابقات بستری مناسب برای ارتقای رفتار دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز