خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آمل:

دانش آموزان ودانشجویان ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۲۳

خدمت به نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است و همیشه باید خود را خدمتگذار مردم بدانیم و هیچگاه با ارباب رجوع نباید تندی کرد.

فرماندار ویژه آمل گفت: همه ادارات و نهادها در آغاز سال تحصیلی با آموزش و پرورش همکاری همه جانبه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری شهرستان آمل با حضورشفیع زاده فرماندارویژه آمل، لطف الله آجودانی مدیرکل پژوهش و آموزش استانداری مازندران، پروفسورانوش برزگر نماینده سابق ایران در سازمان جهانی بهداشت، قاسم رضایی کشتی گیر تیم ملی ایران و روسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات شهدای ششم بهمن فرمانداری آمل برگزار گردید..

مهندس غلامحسین شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان آمل در این جلسه گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را باید به فال نیک گرفته شود.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر دانش افزایی باید فرهنگ، ایثارو شهادت را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

شفیع زاده با اشاره به حجم بالای کار و گستردگی مدارس دانشگاه ها افزود: همه ادارات باید همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش داشته باشند.

معاون استاندار بیان داشت: امسال در حالی هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم که ملت شریف ایران در جبهه ی داخلی با پیشرفت روز افزون بر قله رفیع علم تکیه زدند و از سویی دیگر توانستیم اخرین یافته های علمی را وارد تصمیمات عرصه نظامی نماییم.

فرماندار ویژه آمل اضافه کرد: خداوند را سپاس می گوییم که دولت تدبیر و امید با حمایت همه جانبه ملت عزیز و ایت الله العظمی خامنه ای با اراده قوی، خود را موظف به حمایت از پژوهشگران بسیجی در عرصه علم دانش می داند و ازهیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان متذکر شد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است و همیشه باید خود را خدمتگذار مردم بدانیم و هیچگاه با ارباب رجوع نباید تندی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز