خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا درگفتگو با ایلنادر آمل:

جمهوری اسلامی از بدو تولد همیشه مورد تهدید بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۰۳

کشور ما از آمادگی بالایی برخورداراست و امروز یک پشتوانه عظیم مردمی را دارد و همچنین تجربه بسیار بالایی را داریم.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور قدردانی از رزمندگان و ایثارگران، سپاه ناحیه آمل گردهمایی بزرگ رزمندگان وایثارگران شهرستان آمل را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، این همایش صبح دوشنبه با حضور امیر سرتیپ حسام هاشمی مشاور فرماندهی کل سپاه، سرهنگ خادم فرمانده سپاه ناحیه آمل، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه آمل، حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابودشت ودشت سر، خسروابراهیم زاده رییس شورای شهر و مهندس امیر سلیمانی شهردار آمل در حسینیه ثارالله شهرستان آمل برگزار شد.

سرتیپ امیرحسام هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: جمهوری اسلامی از بدو تولد همیشه مورد تهدید بوده است.

رییس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا ادامه داد: کشور ما از آمادگی بالایی برخورداراست و امروز یک پشتوانه عظیم مردمی را دارد و همچنین تجربه بسیار بالایی را داریم.

وی با بیان اینکه یک تجربه بسیار بالایی را از دفاع مقدس داریم خاطرنشان کرد: مطمئنا دوشمنان ایران اگر میتوانستند تهدیدشان را عملی میکردند قطعا لحظه ای صبرنمیکردند.

وی در پایان متذکر شد: اگر قدرت نظامی در کشور وجود نداشت دشمنان خیال هایی در سر داشتند ولی قدرت نظامی و آمادگی در ایران به گونه ای است که دشمن جرات نمیکند به این مملکت تجاوز کند.

در پایان این مراسم از بیست رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز