خبرگزاری کار ایران

در ۷۱ مدرسه شاهد؛

بیش از ۲۴ هزار دانش آموز مازندرانی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۶۶

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران از تحصیل بیش از ۲۴ هزار دانش آموز مازندرانی در ۷۱ مدرسه شاهد در سال تحصیلی جدید خبرداد.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران گفت: یش از ۲۴ هزار دانش آموز مازندرانی در ۷۱ مدرسه شاهد سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، مفید فلاحی در گردهمایی مدیران مدارس شاهد استان با بیان این که، مدارس شاهد، نماد مدارس کشور هستند اظهار داشت: اگر بخواهند از مدرسه ای موفق در حوزه تربیت و تعلیم در هر شهری نام برده شود، نام مدرسه شاهد می درخشد که این موضوع مبین نماد مدارس کشور می باشد.

مفید فلاحی با بیان این که بیش از ۲۴ هزار دانش آموز مازندرانی در ۷۱ مدرسه شاهد سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند بیان داشت: از این تعداد ۱۴۱۸ دانش آموز جامعه هدف و ۱۲۸۰ دانش آموز طرح پراکنده می باشند.

این مقام مسئول مقایسه مدارس شاهد را با دیگر مدارس شایسته ندانست و تصریح داشت: دانش آموزان مدارس شاهد از شرایط ویژه ای برخوردارند که دیگر مدارس چنین نیستند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش مازندران به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس یادآور شد و افزود: اگر در این حوزه با برنامه عمل کنیم، بسیاری از معضلات اجتماعی از بین خواهد رفت.

فلاحی با تاکید بر توجه خاص به دانش آموزان جامعه هدف ابراز داشت: دیدار از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در برنامه مدیران قرار داشته باشد.

در ادامه محمدنسب ضمن خیر مقدم به حاضرین در گردهمایی بیان داشت: احیای باورهای اسلامی، از وظایف مدیران و زحمت کشان حوزه شاهد است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اهمیت ارتقای کمی و کیفی در مسائل پرورشی و آموزشی مدارس شاهد تصریح داشت: ما باید از نظام آموزشی و پرورشی تبدیل به نهاد آموزشی و پرورشی شویم که البته باید با الگوپذیری از مدارس شاهد این کار انجام گیرد.

حمید محمدنسب ابراز داشت: وظیفه خاص آموزش و پرورش، خدمت به فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد که باید با حساسیتی بیش از پیش انجام گیرد.

وی مدیران مدارس شاهد را از مدیران موفق در هر شهری دانست و افزود: همانطوری که مدیران این مدارس از برجستگی های زیادی برخوردارند، انتظار از عملکرد آنان نیز منحصر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز