خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

باید خلاء صادرات خام فروشی نفت با تولید پر شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۰۳

دولت تدبیر و امید باید اقدام اورژانسی برای حمایت از تولید کنندگان انجام دهد / کسی که با سیستم اقتصادی نظام اسلامی اختلال ایجاد کند جنگ با خدا را در پیش می گیرد.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری گفت: کسی که در مکتب اسلامی در سیستم اقتصادی اختلال ایجاد کند همچون فردیست که در جنگ با خداست.

به گزارش ایلنا از ساری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تخصصی صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی با عنوان تنظیم جهت گیری اقتصادی برنامه ۶ توسعه کشور که در محل اتاق بازرگانی برگزار گردید با بیان اینکه اقتصاد باید در راستای تولید باشد و اقتصاد مقاومتی بسته به مدار تولید و بحثطراز مثبت تجاری است گفت: دولت تدبیر و امید باید اقدام اورژانسی برای حمایت از تولید کنندگان انجام دهد.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه بهره های بانکی بالاسبب ایجاد مشکلاتی بر سر راه تولیدکنندگان می شود گفت: کسی که با سیستم اقتصادی نظام اسلامی اختلال ایجاد کند جنگ با خدا را در پیش می گیرد.

وی سود بانکی را یک معظل اساسی دانست و اذعان داشت: باید نرخ سود بانکی در کشور پایین تر از سرمایه گذاری دربخش تولید باشد.

عضوکمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به قانون هدفمندی یارانه اشاره کرد و بیان داشت: هدف از اجرای این قانون کم کردن فاصله ها بین مردم است که متاسفانه امروز دهک های پایین و بالای جامعه به یک اندازه از یارانه استفاده می کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی باخبر اینکه ۱۰هزار میلیارد تومان برای صنایع کوچک تخصیص پیدا نموده است گفت: در بودجه سال جاری نیز ۳.۵میلیارد دلار به بخش صنعت، کشاورزی و تولید اختصاص پیدا کرده است.

ناصری با تاکید بر اینکه اقتصاد باید بر مدار تولید باشد، اظهار داشت: باید خلاء صادرات خام فروشی نفت را با تولید پر کنیم.

وی افزود: اگر دیدگاه و نظرات مقام معظم رهبری را چه در عرصه فرهنگی و چه در عرصه اقتصادی سرلوحه کار خود قرار دهیم از بسیاری مشکلات رهایی خواهیم یافت.

وی با تاکید بر اینکه مازندران متعلق به مردم کل کشور است، گفت: با پیگیریهای صورت گرفته ۱۰۰ درصد از اعتبارات تکمیل راههای منتهی به مازندران از جمله فیروز کوه و هراز و بودجه های درون استانی محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز