خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی مازندران خبرداد:

گسترش روابط اقتصادی مازندران و روسیه / اعزام هیأت تجاری مازندران پس از سفر رییس جمهور

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۹۵

هیأتی اقتصادی - تجاری از استان مازندران برای توسعه روابط اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری پس از سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به این کشور به روسیه اعزام خواهدشد.

رییس اتاق بازرگانی مازندران از گسترش روابط اقتصادی این استان با روسیه خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، غلامرضا عشریه پس از سفر ۴روزه روسیه که به اتفاق علی احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران انجام شده بود در ساری با اشاره به ظرفیت های تولیدی و صنعتی مازندران و روابط مناسب ایران و روسیه گفت: زمینه های گسترش توسعه مناسبات و تقویت روابط اقتصادی دوطرف فراهم شده است.

وی با اعلام این مطلب افزود: در این سفر با شرکت در اجلاس توسعه روابط اقتصادی استان های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در شهر پتی گورسک، تفاهم نامه ای در راستای توسعه روابط اقتصادی و رفع مشکلات صادرکنندگان به امضاء رسید.

عشریه اذعان داشت: هیأتی اقتصادی - تجاری از استان مازندران برای توسعه روابط اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری پس از سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به این کشور به روسیه اعزام خواهدشد.

رییس اتاق بازرگانی مازندران با توجه به تحریم های وارده به روسیه، خاطرنشان کرد: با اعزام این هیأت شاهد رشد و توسعه اقتصاد مازندران و افزایش حجم مبادلات تجاری این استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز