خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آبفای شهری مازندران خبر داد:

برون سپاری برخی ازخدمات شرکت به دفاتر پیشخوان دولت

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۲۹

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، از برون سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، از برون سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و افزود: بخشی از مراحل درخواست و واگذاری انشعاب آب وفاضلاب و خدمات پس از فروش به صورت آزمایشی در شهرهای ساری و قائمشهر به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، رضا جانباز با اشاره به فعالیت ۴۸ دفتر پیشخوان دولت در شهرساری و ۲۷ دفتر در شهر قائمشهر تصریح کرد: در شهر ساری این خدمات در بخش آب و فاضلاب و در شهر قائمشهر صرفا در بخش آب اجرا می شود.

وی، با بیان اینکه درمرحله بررسی این طرح هستیم، اظهار داشت: پس از بررسی و تهیه فرمهای لازم، دستورالعمل این طرح به دفاتر پیشخوان این دو شهر اعلام می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: در طرح برون سپاری خدمات انشعاب آب وفاضلاب و خدمات پس از فروش از طریق سیستم اینترنتی بین دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آبفای شهری مازندران، ارتباط برقرار می شود.

جانباز، با بیان اینکه برای هریک از دفاتر پیشخوان دولت شناسه کاربری و رمزعبور در نظر گرفته شده است و به هر درخواست متقاضیان یا مشترکین آب کد رهگیری اختصاص می یابد، گفت: با دریافت کد رهگیری امکان پیگیری مراحل انجام امور مربوط به مشترکین از سوی دفاتر پیشخوان امکان پذیر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز