خبرگزاری کار ایران

دربازدید رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت از ماشین سازی بادله مطرح شد؛

پیگیری مشکلات بیمه ایی کارگران ماشین سازی بادله

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۰۶

گروه تولیدی ماشین آلات بادله با دقت بالا در طراحی و بکارگیری از مواد اولیه با کیفیت بالا وهمچنین با رعایت استاندارد ملی درکیفیت محصولات نمونه می باشد.

محمد پوراین واحد را به عنوان یکی واحدهای معتبر و نمونه استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گروه تولیدی ماشین آلات بادله با دقت بالا در طراحی و بکارگیری از مواد اولیه با کیفیت بالا وهمچنین با رعایت استاندارد ملی درکیفیت محصولات نمونه می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن وتجارت استان مازندران، رییس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران، درراستای بازارفروش این واحد اشاره کرد و گفت: ضمن حضور در نمایشگاه هایی که در کشورهای منطقه برگزار می شود می توان از طریق سفارت ورایزن های اقتصادی تدابیری اتخاذ شود تا واحدهای مشابه این بتوانند در بازارهای بزرگ دنیا مطرح شده و کالاهای خود را براساس قاعده وقانون حقوق رسمی، محصولات خود را به فروش برسانند.

محمدپور درحاشیه این بازدید اشاره کرد: درلایحه حمایت ازتولید - واردات ماشین آلات کشاورزی با تایید نظر مراجع ذی صلاح صورت پذیرد.

وی پیشنهادی راهم به وزارتخانه جهت حمایت ازتولیدات داخلی متذکر شد وافزود: دولت موظف سازد طی برنامه ۵ ساله درتولید ماشین آلات کشاورزی خودکفا شویم وتولیدات داخلی را حمایت کنیم.

محمدپورعمران همچنین طی این بازدید به بررسی مشکلات مبتلا به این واحد که ازسوی مدیرعامل شرکت ارائه شده است پرداخت وادامه داد: مشکل بیمه کارگران شرکت مذکورکه در ۲ واحد مشغول به کار می باشند پیگیری خواهد شد.

مشکل مالیاتی گروه تولیدی ماشین سازی بادله هم دراین بازدید مطرح شد، که مقررگردید سازمان صنعت معدن وتجارت نشست مشترکی را برای بررسی وحل معضل آن با دستگاه ذیربط داشته باشد.

قابل ذکر است گروه تولیدی ماشین سازی بادله با بیش ازنیم قرن تجربه و در مکانی به وسعت ۰۰۰/۳۰متر مربع محصولات متنوع ماشین آلات کشاورزی ازجمله: ریتواتورچند منظوره آفست –پادلر – سمپاش توربینی مزارع، توربولاینر – ساقه خوردکن چندمنظوره – چیپر ودستگاه چیزل پکرو… نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز